Polska branża dźwigowa rośnie w siłę

Udostępnij:

Duża konkurencja w branży dźwigowej determinuje poszukiwanie nowych technologicznych i biznesowych rozwiązań. Jednym z nich jest wychodzenie naprzeciw klienta i tworzenie dedykowanych dla niego maszyn. 

Prognozy wskazują, że przez najbliższe 20 lat, do 2035 r. postępować będzie stały wzrost zapotrzebowania na energię na poziomie 1,4% rocznie w skali światowej. Najszybszy wzrost można będzie odnotować w Ameryce Południowej oraz w Centralnej Azji (BP Energy Outlook 2035, styczeń 2015). Zapotrzebowanie na energię wiąże się także z rozwojem branży dźwigowej w Europie. Dla przykładu w Polsce swój oddział otworzył Red Rooster Industrial, obsługujący niemal 3000 klientów z 36 krajów, co powinno przyczynić się do rozwoju rynku pracy i wzrostu gospodarczego.


Kompleksowość – nowa jakość branży dźwigowej

Wraz z postępującym rozwojem technologicznym klienci stają się bardziej świadomi i wymagający, zwiększają się ich potrzeby sprzętowe. Mało firm podejmuje się indywidualnych zamówień, wiele z nich oferuje tylko gotowe produkty, dostępne „na półce”, wynika to m.in. z kosztów produkcji. Postępującym trendem na światowych rynkach jest z pewnością produkcja dedykowanych urządzeń, dopasowanych do potrzeb konkretnego klienta: projektowanie, produkcja, testowanie, dostarczenie do klienta oraz serwis urządzeń.

- Posiadamy własną nowocześnie wyposażoną halę produkcyjną ze sprzętem CNC oraz warsztat, gdzie projektowane i testowane są urządzenia dla klientów - komentuje Sebastian Przygoda, Manufacturing Director, Red Rooster Industrial - Dysponujemy parkiem urządzeń dźwigowych, gdzie znajdują się maszyny przeznaczone do wynajmu – dodaje.

Źródło: Red Rooster

Udostępnij:

Drukuj


TOP w kategorii







MM



Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Zamów prenumeratę
Zobacz również