Polska promuje się w USA

©

Udostępnij:

W dniach 16-21.11. 2014 r. w Kalifornii odbywa się Polsko-Amerykański Tydzień Innowacji (PATI). Celem inicjatywy jest wzmocnienie wizerunku Polski jako kraju innowacyjnego,
w tym m.in. prezentacja zaawansowanych technologii w przemyśle kreatywnym, biomedycynie, sektorze finansowym i na rynku kapitałowym, sektorze IT/ICT, nauce, wzornictwie etc. oraz przedstawienie polskich przedsiębiorców jako wartościowych
i wiarygodnych partnerów dla firm amerykańskich.

Wydarzenie organizowane jest przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych we współpracy m.in.
z Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Narodowym Centrum Badań i Rozwoju, Ministerstwem Gospodarki, Ministerstwem Środowiska, Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości, Urzędem Patentowym
i innymi instytucjami, których celem jest promocja polskiej innowacyjności w różnych obszarach.

Ponad 150 polskich firm przybyło do Kalifornii, aby dyskutować o możliwościach rozwoju polsko-amerykańskiej współpracy w dziedzinie innowacji. Do udziału w wydarzeniu zaproszeni zostali również przedstawiciele administracji amerykańskiej, w tym władze San Francisco i Los Angeles, a także przedstawiciele Departamentu Stanu i Departamentu Handlu.

Tydzień Innowacji obejmuje będzie cykl konferencji, debat oraz wykładów i wydarzeń towarzyszących, których celem będzie dalsze pogłębienie współpracy amerykańskich i polskich partnerów - przedstawicieli rządu, biznesu i nauki. Elementem Polsko-Amerykańskiego Tygodnia Innowacji ma być również promocja polskiego designu, power lunch „Kobiety w innowacjach” oraz prezentacje technologii wybranych polskich firm.

www.paiw.pl



Udostępnij:

Drukuj




MM




TOP w kategorii






Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Zamów prenumeratę
Zobacz również