Polski region, który stawia na OZE

Problematyka innowacji w energetyce, z położeniem szczególnego nacisku na ekoenergię, jako kierunku gospodarki energetycznej Suwałk, będzie tematem przewodnim konferencji, którą zaplanowano na 19 listopada w Parku Naukowo -Technologicznym „Polska - Wschód” w Suwałkach.

W spotkaniu wezmą udział - oprócz samorządowców - również specjaliści zajmujący się odnawialnymi źródłami energii, przedstawiciele firm i instytucji zaangażowanych w budowę instalacji OZE oraz osoby zajmujące się promowaniem tego rodzaju rozwiązań.

Uczestnicy wydarzenia wysłuchają prelekcji m.in. na temat krajowych i międzynarodowych uwarunkowań rozwoju OZE w Polsce, możliwości wykorzystania Odnawialnych Źródeł Energii w samorządach czy efektywności tego typu instalacji, na przykładzie inwestycji zrealizowanych w województwie podlaskim.

Prof. nzw. dr hab. inż. Maciej Zajkowski z Politechniki Białostockiej, reprezentujący Katedrę Elektroenergetyki, Fotoniki i Techniki Świetlnej, wygłosi referat poświęcony zagadnieniu systemów fotowoltaicznych w obszarze zurbanizowanym, na przykładzie modelowym w Politechnice Białostockiej.

Konferencja będzie również okazją do wręczenia nagród przyznanych przez Fundację „Ośrodek Wspierania Ekologii” za szczególną aktywność i działalność w obszarze propagowania odnawialnych źródeł energii oraz wyróżnienia „Laur Ciepłownictwa”, które odbierze przedstawiciel Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej w Suwałkach z rąk Prezesa Izby Gospodarczej „Ciepłownictwo Polskie”.

Organizatorem konferencji „Innowacje w energetyce. Ekoenergia kierunkiem gospodarki energetycznej miasta” są: Park Naukowo-Technologiczny „Polska-Wschód” w Suwałkach i Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Białymstoku.

Źródło: CentrumPR

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę