Powstanie pierwsze w Europie centrum testowe poświęcone Smart City

Huawei

Huawei i eluminocity podpisały porozumienie o współpracy w zakresie rozwiązań Smart City, w ramach której m.in. poprzez wspólne centrum testowe, będą prowadzić badania nad nową technologią, a później wprowadzać ją na rynek.

Huawei w ramach współpracy dostarczy technologie AI, Big Data i platformy przetwarzania w chmurze, które stworzą miejski mechanizm decyzyjny oparty na danych publicznych. Dzięki temu możliwa będzie alokacja i regulacja zasobów publicznych miasta w sposób zintegrowany, co pozwoli osiągnąć bardziej efektywne zarządzanie aglomeracją.

Firma eluminocity skoncentruje się na elektrycznych stacjach ładowania samochodów, inteligentnym oświetleniu ulic i innych technologiach Smart City. Współpraca z platformą Huawei OceanConnect IoT, FusionInsight Bigdata i Huawei Cloud pozwolą zapewnić klientom otwarte, wysoce wydajne rozwiązania Smart City.

Huawei i eluminocity zbudują także wspólne centrum testowe w celu stworzenia i optymalizacji innowacyjnych rozwiązań Smart City w Munich OpenLab Huawei. Następnie obie firmy przeprowadzą szereg działań związanych z wprowadzeniem produktów na rynek, aby wykorzystać nowe możliwości biznesowe.

eluminocity jest zachwycona, że może współpracować z Huawei. Cieszymy się na realizację naszego pierwszego wspólnego projektu w Niemczech. Otwarta platforma rozwiązań jest doskonałą bazą do integracji naszej technologii i dostarczania rozwiązań Smart City na dużą skalę – skomentował Sebastian Jagsch, CEO eluminocity.

Huawei podąża za koncepcją "Platforma + Ekosystem". Zobowiązując się do wizji otwartości, współpracy i strategii win-win, Huawei współpracuje z globalnymi partnerami, aby dostarczać klientom innowacyjne technologie. Współpraca Huawei i eluminocity będzie poświęcona budowaniu inteligentnych i wysokowydajnych rozwiązań Smart City dla klientów – powiedział Wu Mo, dyrektor Europejskiego Centrum Rozwoju Rozwiązań Huawei.

Źródło: Huawei

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę