Prologis podpisał umowę BTS z Prime Cargo

Prologis, Inc., wiodący globalny właściciel, zarządca i deweloper obiektów dystrybucyjnych,poinformował dzisiaj o podpisaniu umowy dotyczącej budowy obiektu magazynowego typu build-to-suit (BTS) o powierzchni 11 200 metrów kwadratowych na terenie Prologis Park Szczecin z duńskim operatorem logistycznym Prime Cargo.

Nieruchomość będzie pełnić rolę centrum dystrybucyjnego dla klientów Prime Cargo w Skandynawii. Prologis Park Szczecin zapewnia bezpośredni dostęp do dróg i przepraw promowych umożliwiających szybką dostawę towarów. Zakończenie powstającej na gruntach Prologis inwestycji zaplanowane jest na trzeci kwartał 2014 r.

 „Prologis Park Szczecin to idealne miejsce dla firm prowadzących działalność w Niemczech lub w Skandynawii” – powiedział Ben Bannatyne, dyrektor zarządzający Prologis na Europę Środkową i Wschodnią. „Bliskość głównych szlaków transportowych sprawia, że park jest ważną i strategiczną lokalizacją dla zewnętrznych dostawców usług logistycznych.”

 Prologis Park Szczecin to nowoczesne centrum dystrybucyjne w północno-zachodniej Polsce o łącznej powierzchni 41 800 metrów kwadratowych. Położony jest na terenie Goleniowskiego Parku Przemysłowego przy autostradzie S3, około 40 kilometrów od granicy niemieckiej i siedem kilometrów od lotniska Szczecin-Goleniów. Wśród klientów parku znajdują się takie firmy jak: Swedwood, Rhenus Logistics, KIM HURT i DB Schenker. Park jest aktualnie w całości wynajęty.

 Działając aktywnie w pięciu krajach w regionie (Polska, Czechy, Węgry, Słowacja i Rumunia) z portfolio o wielkości ponad 3,6 miliona metrów kwadratowych powierzchni, Prologis jest największym właścicielem obiektów dystrybucyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej (stan na 31 grudnia 2013 r.).

 

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę