Proma Polska – solidny partner

Spółka Proma Polska, nieprzerwanie już od trzynastu lat, oferuje szeroki wachlarz maszyn i narzędzi przeznaczonych do obróbki drewna i metalu. Urządzenia stosowane są zarówno w warsztatach domowych i rzemieślniczych, jak i u całego szeregu użytkowników profesjonalnych.

Szerokie grono odbiorców i tysiące urządzeń marki Proma stosowanych w różnych zakładach z wielu branż wiąże się bezpośrednio z koniecznością zapewnienia profesjonalnej obsługi serwisowej. Od początku obecności na polskim rynku, jako jeden z pierwszych producentów maszyn do obróbki drewna i metalu, spółka oferuje konsumentom pełną 3-letnią gwarancję na wszystkie produkty marki Proma. Dzięki temu każdy kupujący może być pewien, że urządzenie, którego jest właścicielem, będzie objęte rzetelną i należytą obsługą posprzedażową. Spółka oferuje także serwis pogwarancyjny zarówno maszyn własnej produkcji, jak i innych urządzeń dostępnych na rynku.

Szeroki wachlarz usług
Zapewnienie płynności realizacji oferowanych usług wiąże się bezpośrednio z posiadaniem własnego działu serwisu, który w przypadku marki Proma zlokalizowany jest w centrali spółki we Wrocławiu. Wieloletnie doświadczenie branżowe i podnoszenie kompetencji poprzez uczestnictwo w szkoleniach pozwalają serwisantom na oferowanie najwyższej jakości wiedzy, która wpływa bezpośrednio na poprawę kontaktów z partnerami handlowymi i konsumentami. Własny warsztat obróbki skrawaniem jest natomiast gwarantem stałej dostępności części zamiennych, ulepszania produktu i dostosowywania go do potrzeb klienta. Nie bez znaczenia dla utrzymania najwyższej jakości oferty jest również tzw. przegląd zerowy. Stanowi on podstawę sprzedaży każdej maszyny i realizowany jest przed wysyłką towaru. Podczas przeglądu urządzenie przechodzi szereg testów, mających na celu sprawdzenie wszystkich newralgicznych elementów wpływających na parametry pracy. Powstały w ten sposób wewnętrzny raport jest potwierdzeniem wysokiej jakości oferowanego asortymentu. Spółka Proma Polska, jako jedyna firma w branży, świadczy nieodpłatnie usługę przeglądu zerowego.

Dział doradztwa technicznego i serwis to także usługi dodatkowe, takie jak pierwsze uruchomienie maszyny oraz pokaz jej funkcjonalności. W ramach pierwszej z nich w siedzibie użytkownika są wykonywane takie czynności, jak posadowienie i poziomowanie urządzenia, zdjęcie konserwacji i podłączenie instalacji elektrycznej oraz uruchomienie wraz ze sprawdzeniem i regulacją mechanizmów. Pokaz funkcjonalności jest objaśnieniem zasad funkcjonowania maszyny i realizowany jest zwykle w pakiecie łącznie z pierwszym uruchomieniem.

Dbając o komfort pracy użytkowników maszyn i urządzeń marki Proma, w czerwcu bieżącego roku spółka wprowadzi zmiany w zasadach udzielanej gwarancji. Stała troska o urządzenie jest gwarantem jego sprawnego działania, dlatego – wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów – część maszyn z oferty będzie wyposażana w dodatkowy licznik motogodzin. Umożliwi to precyzyjne określenie terminu wykonania przeglądu technicznego. Warto podkreślić, że warunki gwarancji udzielanej na maszyny Proma są stałe i w równym stopniu dotyczą firm (faktura VAT), jak i użytkowników końcowych nieprowadzących działalności gospodarczej (zakup na paragon).

e-Proma
Model biznesowy spółki oparty jest na nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych. Autorski system e-Proma jest oprogramowaniem pozwalającym pracownikom firmy i klientom sprawnie kooperować we wszystkich obszarach wzajemnych relacji. Korzystanie z systemu daje m.in. takie możliwości, jak: sprawdzenie dostępności urządzenia, złożenie zamówienia, śledzenie statusu jego realizacji oraz dostęp do informacji związanych z obsługą reklamacyjną. Funkcjonalność oprogramowania jest stale rozwijana i ma na celu zagwarantowanie najwyższej jakości obsługi począwszy od sprzedaży i marketingu, przez logistykę dostaw, a na obsłudze serwisowej skończywszy. Cały zespół handlowy pracujący w terenie wyposażony jest w mobilne urządzenia pozwalające realnie zwiększyć czas poświęcany na obsługę klienta oraz eliminujące błędy powstające przy używaniu tradycyjnej formy dokumentów.

Pełna oferta firmy prezentowana jest w katalogu produktowym, dostępnym bezpłatnie u wszystkich partnerów handlowych. Asortyment spółki jest również dostępny w sieci dystrybucji powstałej w 2012 r. Grupy Polskie Centrum Narzędziowe SA. Wszelkie dane niezbędne do kontaktu z firmą znajdą Państwo w witrynie internetowej, której nowa odsłona dostępna jest pod adresem: http://www.promapolska.pl.
Zapraszamy do współpracy.

Proma Polska jest dostawcą Grupy PCN S.A.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę