Promocja w Hanowerze z rządowym wsparciem

©

Udostępnij:

Już 24 kwietnia 2017 r. w Hanowerze rozpoczną się kolejne Międzynarodowe Targi Technologii, Innowacji i Automatyki w Przemyśle. Dla Polski będzie to edycja szczególna ze względu na uzyskanie statusu kraju partnerskiego wydarzenia. Z myślą o jak najlepszym wykorzystaniu tej okazji do promowania naszego kraju za granicą rząd opracował program wsparcia udziału przedsiębiorców w tym wydarzeniu. Maksymalna kwota pomocy finansowej wyniesie 150 tys. zł.

Program promocji skierowany jest do mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw, których działalność jest zgodna z profilem targów. Mogą oni ubiegać się o dofinansowanie części kosztów kwalifikowanych udziału w wydarzeniu i działań promocyjnych wyszczególnionych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 10 lipca 2015 r. w sprawie udzielania przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości pomocy finansowej w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 (Dz. U. Poz. 1027). Maksymalna wartość uzyskanej pomocy nie może przekroczyć 150 tys. zł. Szczegółowe warunki jej udzielenia zostaną zamieszczone na stronie internetowej PARP 12 stycznia 2017 r., tj. w dniu otwarcia naboru wniosków o jej przyznanie.



Już teraz jednak znany jest katalog obowiązkowych i fakultatywnych działań objętych programem. I tak, przedsiębiorcy korzystający z pomocy finansowej są zobligowani do wzięcia udziału w Targach Hanowerskich w charakterze wystawcy, zarejestrowania i zweryfikowania swojej firmy na Portalu Promocji Eksportu najpóźniej do dnia złożenia wniosku o dofinansowanie, a także instalacji na stoisku panelu promocyjnego Marki Polskiej Gospodarki.

W zamian będą oni uprawnieni do refundacji kosztów: nabycia, wytworzenia i dystrybucji materiałów informacyjno-promocyjnych (m.in. folderów, ulotek, wizytówek i gadżetów), działań informacyjno-promocyjnych w mediach tradycyjnych, elektronicznych i cyfrowych oraz produkcji i emisji spotów i filmów o podobnym charakterze. Co więcej, pieniądze z programu można również przeznaczyć na przygotowanie bądź tłumaczenie strony internetowej przedsiębiorstwa. 

Oprócz wsparcia finansowego mikro-, mali i średni przedsiębiorcy będą się mogli także włączyć w ogólne działania promujące polską gospodarkę zaplanowane przez rząd. Będą one obejmowały m.in. udział w targach przedstawicieli władz rządowych, prowadzenie działań promocyjnych na nośnikach outdoorowych, organizację konferencji, seminariów i sympozjów oraz promocję polskiej kultury. Strona rządowa zadba również o wydanie oficjalnego katalogu ze spisem wszystkich polskich wystawców oraz zaoferuje przedsiębiorcom możliwość korzystania z infrastruktury narodowego stoiska informacyjnego. Ma to być swoista platforma stanowiąca miejsce spotkań z kontrahentami i punkt informacyjno-promocyjny, w ramach którego będzie można m.in. wyświetlać filmy reklamowe oraz organizować pokazy i prezentacje oferty firmy.

Wnioski o udzielenie dofinansowania można składać w terminie od 12 stycznia do 13 lutego 2017 r. Pomoc udzielana będzie ze środków poddziałania 3.3.3 „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand” Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, za którego realizację odpowiada Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości.

Więcej informacji można uzyskać na stronie PARP.



 źródło: Ministerstwo Rozwoju

Udostępnij:

Drukuj



MM




TOP w kategorii






Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Zamów prenumeratę
Zobacz również