Promotech buduje markę globalną

Promotech

Fabtech w USA i Metalex w Tajlandii – to ostatnie tegoroczne targi, w których uczestniczył białostocki Promotech. I już od stycznia spółka zamierza kontynuować strategię marketingową na kolejnych imprezach targowych.

 - To długofalowa strategia, której celem jest zbudowanie globalnej marki Promotechu, dlatego ekspansja targowa trwa praktycznie cały rok – mówi Marek Siergiej, prezes Promotechu.

Targi FABTECH 2015 w Chicago były największą tego typu imprezą branży przetwarzania i obróbki metali w Ameryce Północnej. Ponad 1200 wystawców z kilkudziesięciu krajów świata zaprezentowało najnowsze urządzenia i branżowe technologie ponad 27 tysiącom zwiedzających.

- Co symptomatyczne, w tym roku w tych targach uczestniczyło szczególnie wiele osób z Ameryki Południowej i Łacińskiej – opowiada Marek Siergiej. – Te kraje są w różnych fazach kryzysu, stąd nasza obecność na tych rynkach jest niedostateczna. Dlatego udział w targach była również okazją do rozmów z naszym amerykańskim dealerem na temat rozszerzenia współpracy również na rynek Ameryki Łacińskiej, a konkretnie – Brazylii.

Promotech pokazał w Chicago całą ofertę swoich wyrobów – m.in.wiertarki i ukosowarki, a także wózki spawalnicze. W USA są one wykorzystywane m.in. do produkcji terenowych zbiorników typu API (American Petrolum Institute) do składowania gazu i ropy z pokładów łupkowych

Z kolei Międzynarodowe Targi Metalurgiczne - Metalex 2015 w Bangkoku to najważniejsze wydarzenie branży obróbki metali w Azji południowo – wschodniej, które w tym roku odwiedziła rekordowa liczba zwiedzających – blisko 74 tys. Promotech uczestniczył w nich po raz kolejny.

- Metalex jest jak co roku zwieńczeniem sezonu i odgrywa ważną rolę w budowaniu i ugruntowywaniu pozycji marki Promotech na rynkach azjatyckich - mówi Zbigniew Kopciewski, dyrektor handlowy Promotechu. - W tym roku udało nam się nawiązać kontakty z kilkoma kluczowymi partnerami na rynkach azjatyckich. Jeszcze trzy lata temu zaczynaliśmy budować rozpoznawalność marki Promotech na tych rynkach, a obecnie prowadzimy już bezpośrednią sprzedaż do Indonezji, Malezji, Singapuru, Tajlandii, Wietnamu i Korei Południowej.

Systematycznie też rośnie udział sprzedaży Promotechu w tych regionach świata. W tym roku spółka zaprezentowała w Bangkoku kompletną ofertę swoich wyrobów: wiertarki, ukosowarki do rur i blach, wózki spawalnicze oraz przebijaki hydrauliczne.

- Co warte podkreślenia - oprócz pozyskiwania nowych partnerów handlowych, targi te stają się bardzo dobra okazją do podtrzymywania dobrych relacji z naszymi obecnymi partnerami – dodaje Zbigniew Kopciewski.

Chociaż sezon wystawowy 2015 dopiero się skończył, Promotech już przygotowuje się do kolejnych imprez targowych w 2016. W styczniu spółka weźmie udział w Steelfab w Dubaju, a w lutym w dwóch imprezach targowych - w Turcji i Egipcie.

Źródło: CentrumPR

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę