Pytania z odpowiedzią, czyli In4Log 2019

Raven Media

Jaki sposób transportu wewnętrznego wybrać? Jaka metoda kompletacji towarów jest najwydajniejsza i bezbłędna? I w końcu – jaka rola w tym świecie maszyn 4.0 pozostaje dla człowieka? Na te pytania można uzyskać odpowiedzi podczas tegorocznego Innovations for Logistics Industry na targach Modernlog.

Osnową idei tegorocznego Innovations for Logistics Industry (In4Log 2019) są innowacje w logistyce przemysłu, nowoczesnych technikach kompletacji towarów i organizowaniu przepływów wewnętrznych. Jaki sposób transportu wewnętrznego wybrać? Jaka metoda kompletacji towarów jest najwydajniejsza i bezbłędna? I w końcu – jaka rola w tym świecie maszyn 4.0 pozostaje dla człowieka? W projekcie In4log Industry na te pytania udzielane są merytoryczne odpowiedzi, pokazujące w działaniu urządzenia do realizacji poszczególnych etapów procesu magazynowania, konfekcjonowania i przemieszczania wewnętrznego towarów.

Ten unikalny model aktywnej prezentacji jest odwzorowaniem krytycznych działań, które zachodzą w obszarze logistyki wewnętrznej. Stąd też nieprzypadkowo w całym procesie uczestniczy 10 partnerów technologicznych: AG Consult, LKE, LUCA, LOGISYSTEM, Vincent, ANKOTECH, LOGIS, TENTE, Trilogiq, Polsad. Posiadają oni w swoich ofertach maszyny i urządzenia automatyzujące kluczowe obszary logistyki wewnętrznej, co więcej – dysponują wiedzą i najlepszymi praktykami w dziedzinie ich wdrożeń i integracji.

Tegoroczny projekt In4log Industry odbywa się według scenariusza, który pokazuje, w jaki sposób można wpływać na takie parametry pracy jak: wydajność, szybkość przepływu, czas realizacji dostaw wewnętrznych, bezbłędność wydań kompletacyjnych oraz jak wykorzystać w tym celu dostępne na rynku maszyny i urządzenia. Pokazy odbywają się w hali 7A na targach Modernlog codziennie do końca targów, co pełną godzinę – zaprasza Krzysztof Pograniczny, szef projektu In4Log Industry.

Źródło: MTP

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę