Rafako z Polimex Energetyka chcą wspólnie rozbudować Elektrownię Ostrołęka

Rafako

W miniony czwartek (14 lipca) prezes zarządu Rafako S.A. Agnieszka Wasilewska - Semail i Mirosław Skowron, prezes zarządu Polimex Energetyka podpisali list intencyjny w sprawie wspólnego przystąpienia do ewentualnego przetargu na rozbudowę mocy Elektrowni Ostrołęka.

Podpisana umowa pomiędzy raciborską spółką a Polimeksem Energetyka ma być pierwszym elementem szerokiej współpracy pomiędzy firmami.

- Uważamy, że możemy stworzyć mariaż, który będzie główną siłą napędową wokół kolejnego projektu. Oczywiście, będziemy musieli zmierzyć się z konkurencją innych światowych koncernów, nie mniej jednak uważamy, że posiadamy niezbędne zasoby i kompetencje, aby z sukcesem realizować blok w Ostrołęce - podkreśla Agnieszka Wasilewska- Semail, prezes Zarządu Rafako.

Głównym założeniem podpisanego listu jest wspólne przystąpienie do ewentualnego postępowania przetargowego dotyczącego rozbudowy mocy energetycznych w Elektrowni Ostrołęka oraz wykonania prac w ramach umowy.

- W technologii, wiedzy i umiejętnościach siła! Wspólnie z Rafako to posiadamy, dlatego chcemy przygotować się do zadań, jakie jeszcze zostały do zrobienia w polskiej energetyce - mówi Mirosław Skowron, prezes Zarządu Polimex Energetyka. - Posiadamy sprawne siły wykonawcze. Raciborska spółka zaś doskonałe technologie. Jak dotąd nasza współpraca w Opolu oraz na budowie bloku energetycznego w Elektrowni Jaworzno układa się pomyślnie, dlatego chcemy ją kontynuować - dodał M. Skowron.

Kiedy dojdzie do przetargu liderem konsorcjum ma zostać Polimex Energetyka, odpowiedzialny za prace montażowo-budowlane. Rafako zaś przystąpi do tej inwestycji jako współkonsorcjant.

Źródło: Informacja prasowa Rafako

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę