Rekord sprzedaży na targach INNOFORM

INNOFORM

Nie ma drugich takich targów w Polsce, które w jednym miejscu i czasie koncentrowałyby przedstawicieli największych firm branży narzędziowo-przetwórczej. Targi INNOFORM, które w dniach 3-5 marca po raz czwarty odbędą się w Bydgoskim Centrum Targowo-Wystawienniczym to fenomen, który nie tylko pomaga wystawcom w promocji produktu i firmy, ale i wpływa korzystnie na rozwój gospodarczy całego regionu. 

Sukces poprzednich edycji sprawił, że udział w nadchodzącej edycji potwierdziły takie firmy jak: Fanuc, Dematec, KIPP, AFM Defum, Rohm, Inautom, Glamar, Emuge-Franken Technik, Sumaris, Yudo, Mahr, Oberon, Robert Dyrda, Tenaco, Knarr, Meusburger, OT Marciniak. - W ciągu zaledwie miesiąca sprzedaliśmy i zarezerwowaliśmy 50% zaplanowanej na 2020 rok powierzchni. To prawdziwy rekord. Naszą ofertą interesują się nie tylko przedstawiciele z Polski, ale i Austrii, Portugalii, Niemiec oraz Turcji – podsumowuje Beata Łoś, komisarz targów.

Powiązane firmy

Kipp Polska Sp. z o.o.

Targi INNOFORM pozwalają na integrację branży, wymianę kontaktów i budowę trwałych relacji. W ciągu trzech dni można pozyskać nowych llientów - decydentów, którzy przyjeżdżają w konkretnym celu: poznać nowości i wdrożyć je w swojej firmie, uzupełnić park maszynowy i nawiązać współpracę z podwykonawcami.

Mocną stroną wydarzenia, oprócz bogatej oferty wystawców, jest program towarzyszący. Już dziś organizatorzy zapraszają do udziału w Strefie Usług Przemysłowych - części wystawy, skierowanej do firm podwykonawczych, chcących pozyskać nowe zlecenia. Targi INNOFORM od pierwszej edycji dały się poznać jako arena wymiany specjalistycznej wiedzy. Nie inaczej będzie podczas nadchodzącej edycji.

Źródło: INNOFORM

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę