RS Components obchodzi 3 urodziny

Firma RS Components (RS), marka handlowa Electrocomponents plc (LSE:ECM), świętuje trzecią rocznicę swojej obecności w Europie Wschodniej. RS Components istnieje na rynku Europy Wschodniej od 1 stycznia 2011 roku.

Już od stycznia 2011 roku funkcjonują lokalne wersje strony internetowej RS dla klientów z Polski, Czech i Węgier. Transakcje przeprowadzane są w walucie lokalnej, a oferta zawiera 500 000 produktów z zakresu elektroniki, automatyki, sterowania i utrzymania ruchu. Wysyłka zamówionych towarów następuje w dniu złożenia zamówienia, a dostawa trwa do 24h lub do 48h w zależności od lokalizacji firmy klienta.

RS ciągle rozwija ofertę usług. Ostatnio firma wprowadziła na swojej stronie znaczne ułatwienia dotyczące nawigacji i wyszukiwania produktów w językach lokalnych. Znaczna część strony zawierająca dodatkowe informacje o produktach, została przetłumaczona na język polski, czeski i węgierski. Szczególnie wzbogacona została treść dotycząca aparatury kontrolno-pomiarowej. Dodano także atrybuty w językach lokalnych, dzięki czemu możliwe jest jeszcze trafniejsze wyszukiwanie produktów. Nowe funkcje strony internetowej jeszcze bardziej ułatwiają przeglądanie produktów, pozwalają zaoszczędzić czas i przyspieszają zakończenie prac projektowych.

„Trudno uwierzyć, że minęły już trzy lata od rozpoczęcia naszej działalności w Polsce, Czechach i na Węgrzech. Czas mija bardzo szybko, kiedy działania przynoszą zamierzone efekty. Wybrany przez nas model biznesowy okazał się rentowny i codziennie przybywa nam klientów przekonanych do naszej oferty. Ciekaw jestem, co przyniosą kolejne lata i pragnę podziękować wszystkim klientom oraz pracownikom RS za pomoc w realizacji naszych celów”, mówi Robert Dudzik, dyrektor regionalny na Europę Wschodnią.

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę