Salon Kooperacji Przemysłowej podczas Targów EUROTOOL®

Targi oceniam bardzo pozytywnie. Mieliśmy swoich klientów, a także nowych, od których już dziś pojawiły się pierwsze zapytania ofertowe. Targi zawsze były skuteczną formą prezentacji swoich możliwości – powiedział Wojciech Barczyk, manager ds. rozwoju rynku firmy BE Group Sp. z o.o.

Efektywna promocja firmy
Salon Kooperacji Przemysłowej w Krakowie już od pięciu lat pomaga polskim i zagranicznym firmom usługowym nawiązać cenny kontakty biznesowe na polskim rynku usług przemysłowych. Kontakty te często przeradzają się w intratne kontrakty. Stosunkowo niewielki koszt udziału w targach, w połączeniu z aktywną promocją oferty firmy dają wymierne efekty w postaci nowych zleceń.

Ugruntowana pozycja w branży
Salon Kooperacji Przemysłowej co roku towarzyszy Międzynarodowym Targom Obrabiarek, Narzędzi i Urządzeń do Obróbki Materiałów EUROTOOL®, które już od 20 lat są uznanym wśród specjalistów wydarzeniem w branży obróbki metali. Na przestrzeni ostatnich pięciu lat kilkaset firm oferujących usługi przemysłowe przedstawiło swoją ofertę w czasie jesiennych targów przemysłowych w Krakowie. Podczas ubiegłej edycji ponad dziewięć tysięcy specjalistów z wielu branż mogło poznać ofertę 70 firm świadczących usługi obróbki metali, remontów i modernizacji maszyn oraz doradztwa przemysłowego. Wydarzenie z roku na rok zyskuje większe zainteresowanie zarówno ze strony wystawców, jak i zwiedzających.

Oferta szyta na miarę
Z myślą o firmach poszukujących kooperantów przygotowaliśmy specjalną ofertę zabudowanych i wyposażonych stoisk o powierzchniach od 3 do 12 metrów kwadratowych. Gotowe i wyposażone stoiska pozwalają obniżyć koszty i zaoszczędzić czas związany z przygotowaniem ekspozycji. Więcej informacji na temat wydarzenia i oferty udziału dostępnych jest na stronie www.kooperacja.krakow.pl.

Zapraszamy do udziału w tegorocznej edycji Salonu Kooperacji Przemysłowej w dn. 18-20 października w EXPO Kraków.

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę