Sariv kontra koronawirus

Panująca na świecie sytuacja związana z rozprzestrzeniającym się wirusem Covid-19 ma niewątpliwie ogromny wpływ na całą gospodarkę, jak i poszczególne przedsiębiorstwa. Firma Sariv musiała również dostosować się do obecnych realiów i  zmierzyć z licznymi wyzwaniami, które pojawiły się w codziennej działalności firmy.

Firma wprowadziła szereg procedur, dotyczących wewnętrznego funkcjonowania i mających ochronić pracowników oraz zoptymalizować działanie przedsiębiorstwa. Mając na uwadze zapewnienie maksymalnego bezpieczeństwa klientom, dostawcom i pracownikom, wydane zostały zarządzenia w kwestii odpowiedniego dostarczania i odbierania towaru z magazynu, który nieprzerwanie trafia do klientów.  Przez wiele lat funkcjonowania spółki wypracowany został także dobrze funkcjonujący system przyjmowania i realizacji zamówień. Kontrahenci mogą kontaktować się zarówno telefonicznie, jak i e-mailowo. Wszystkie otrzymywane zamówienia realizowane są bez większych przeszkód, na bieżąco. Oczywiście nadal świadczone są usługi serwisowe i doradcze w zakresie zamawianego towaru, aby nie pozostawić kontrahentów bez potrzebnego w tym zakresie wsparcia. 

Powiązane firmy

Regulacje, które zostały wdrożone, pomogły firmie w usprawnieniu wielu procesów, dzięki czemu może ona nadal skutecznie zarządzać magazynem u klienta. W związku z potrzebą nieustannego rozwoju pracownicy uczestniczyli w licznych e-szkoleniach, których głównym celem było przystosowanie się do obecnie panujących zasad. – Po raz kolejny umacniamy się w przekonaniu, że Sariv – technika łączenia to nie tylko drobna śrubka, nasz asortyment jest bowiem używany do produkcji wielu materiałów ochronnych dla branży medycznej i nie tylko. W tych trudnych dla wszystkich czasach elementy łączenia mają swój drobny wkład w walce o zdrowie i życie ludzi oraz odbudowę gospodarki – możemy przeczytać w oświadczeniu wydanym przez spółkę.

Źródło: Sariv

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę