Seco/Warwick wysoko w rankingu "Rzeczpospolitej"

Lista 2000 to ranking dziennika "Rzeczpospolita", który od 14 lat bada największe firmy w Polsce.

Badanie z 2014 roku zostało przeprowadzone na podstawie ankiet wysłanych do ponad 6000 firm, które w ubiegłym roku osiągnęły co najmniej 100 mln złotych przychodu. Dziennik "Rzeczpospolita" na podstawie ankiet zbierał takie dane jak: sprawozdanie finansowe, struktura właścicielska firmy, eksport, zatrudnienie oraz dane teleadresowe. SECO/WARIWCK zostało między innymi liderem regionu pod względem innowacji oraz jednym z 3 liderów eksportu.

- Wysokie pozycje w rankingu Rzeczpospolitej przede wszystkim w odniesieniu do innowacji oraz eksportu pokazują kierunek rozwoju firmy na przełomie ostatnich lat - komentuje Katarzyna Sawka, dyrektor marketingu grupy SECO/WARWICK. - Nasze rozwiązania produkowane na 4 kontynentach, w takich krajach jak; Stany Zjednoczone, Brazylia, Indie czy Chiny, obecne są na kluczowych rynkach całego świata, to w sumie ponad 70 krajów. Istotne jest jednak to, że zdobywamy kolejne rynki dzięki myśli technicznej i innowacyjności, a nie cenie - dodaje Sawka.

SECO/WARWICK w tym roku zajęło następujące pozycje w kategoriach:

  • nominacja do nagrody Marka Polskiej Gospodarki w branży maszyn, narzędzi i urządzeń,
  • 9 miejsce w Polsce i 1 w woj. lubuskim w rankingu firm innowacyjnych. Ten wynik spółka zawdzięcza m.in.: wydatkom na badania i rozwój (14,232 mln złotych w 2014r.) oraz wysokiemu zatrudnieniu w dziale R&D,
  • 5 miejsce w woj. lubuskim w kategorii Największy eksporter,
  • 5 pozycja w Polsce wśród Firm o największej zmianie udziału eksportu w przychodach od 2011 roku,
    miejsce w woj. lubuskim oraz 30 w Polsce w kategorii Firm o największym udziale eksportu w sprzedaży w 2014 roku.

Źródło: Seco/Warwick

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę