Spotkanie „Cyfrowy skok do produktywności”

PixaBay/geralt/CC0 Public Domain

Spotkanie „Cyfrowy skok do produktywności” ma na celu pokazanie praktyk biznesowych poprawiających wyniki firmy i zwiększających ekspansję na nowe rynki.

Wdrożenie rozwiązań informatycznych w firmach wytwórczych staje się coraz bardziej powszechne, co w decydujący sposób wpływa na poziom produktywności przedsiębiorstw. Odnosząca sukcesy w Europie Zachodniej i USA koncepcja Przemysłu 4.0 sprawia, że producenci coraz mocniej stawiają na automatyzację, komunikację w łańcuchu dostaw i lepsze wykorzystanie danych do poprawy wydajności procesów.

W badaniu przygotowanym przez magazyn Forbes podniesienie produktywności jest wskazywane jako szansa numer jeden dla polskiej gospodarki. Dotyczy to wszystkich sektorów gospodarki, ale w szczególności sektora produkcyjnego, branży wydobywczej oraz energetycznej. Kolejnym wyzwaniem jest poprawa pozycji polskich firm w łańcuchu dostaw. Czy wykorzystanie technologii jest odpowiedzią na bolączki firm, które muszą skrócić dystans do firm produkcyjnych z innych rynków geograficznych? Rozwój technologii sprawił, że zmianie uległo podejście do informacji. Systemy umożliwiające zbieranie, przetwarzanie i wymianę danych znacznie wpływają na bieżącą pracę firm na linii produkcyjnej, przy obsłudze magazynów, realizacji dostaw, komunikacji z kontrahentami czy przy obsłudze klienta.

Celem spotkania „Cyfrowy skok do produktywności” jest próba wypracowania najlepszych praktyk biznesowych pozwalających na realną poprawę wyników firmy i dalszą ekspansję na nowych rynkach dzięki cyfryzacji procesów. Podczas wydarzenia zostaną zaprezentowane przykłady polskich firm, które z powodzeniem wykorzystują narzędzia cyfrowe do optymalizacji swojej działalności. Spotkanie jest skierowane do menedżerów firm oraz osób odpowiedzialnych za zarządzanie kluczowymi obszarami przedsiębiorstwa produkcyjnego (procesami wytwarzania, logistyki, sprzedaży, jakości, rozwoju).

Podczas spotkania goście będą mogli poznać przykłady rozwiązań funkcjonujących w polskich zakładach produkcyjnych HANZA Electronics i Klippan Safety. Menedżerowie zarządzający wskazanymi przedsiębiorstwami opowiedzą, w jaki sposób budują swoją przewagę konkurencyjną na rynku i jak nowoczesne technologie wpływają na poprawę ich produktywności. Przedstawią również, w jaki sposób zmieniło się funkcjonowanie prowadzonych przez nich przedsiębiorstw po wprowadzeniu zintegrowanych systemów wspomagających zarządzanie.

Rejestracja i informacje o wydarzeniu: http://monitorerp.com/pl/meeting2016/index.html.
UDZIAŁ W SPOTKANIU JEST BEZPŁATNY
Dla kogo? – kadra zarządzająca ze średnich i małych firm produkcyjnych

GodzinaTemat
9.30 – 10.00Powitanie gości, poranna kawa
10.00 – 10.15Wprowadzenie do spotkania i przedstawienie gości
10.15 – 10.45Keynote Speaker „Cyfrowy skok do produktywności” – Przemysł 4.0 – rola nowoczesnych technologii w firmie produkcyjnej
10.45 – 11.00Dyskusja w przerwie kawowej
11.00 – 11.15Rozwiązania sprzyjające produktywności polskich firm wytwórczych
11.15 – 11.40Prezentacja firmy HANZA Electronics
11.40 – 12.00Prezentacja firmy Klippan Safety
12.00 – 13.00

Dyskusja „Cyfrowy skok do produktywności”:

  • Jak cyfrowa rewolucja wpływa na rynek firm produkcyjnych? Jakie skutki niesie ze sobą zlekceważenie potencjału nowoczesnych technologii_
  • Jak zakopać cyfrową przepaść? Czy wyniki badania McKinsey&Company mówiącego, że luka cyfryzacji w polskim przemyśle wynosi 78% w porównaniu do krajów Europy Zachodniej, oddają stan faktyczny krajowego rynku?
  • Czy innowacje to przyszłość firmy produkcyjnej? Jaka jest rola działów R&D w walce o klienta? Dlaczego warto wdrażać nowoczesne technologie w firmie produkcyjnej?
  • Rola analizy danych w procesie produkcyjnym. Informacje na temat pracy przedsiębiorstwa stanowią klucz do usprawnienia procesów. W jaki sposób zbierać, przetwarzać i wymieniać informacje o pracy przedsiębiorstwa.
13.00 – 14.00Kontynuacja dyskusji podczas serwowanego lunchu


Więcej na temat rozwiązań Monitora ERP znajduje się na oficjalnej stronie firmy.

Źródło: Materiał organizatora

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę