Sukces targów FASTENER POLAND

Raven Media

Pierwsza edycja Międzynarodowych Targów Elementów Złącznych i Technik Łączenia FASTENER POLAND, która odbyła się w Centrum Targowo-Kongresowym EXPO Kraków, zakończyła się sukcesem – przekonują jej organizatorzy.

Targi FASTENER POLAND w tym roku zostały włączone do programu targów EUROTOOL. Choć były premierowym wydarzeniem w targowym kalendarzu EXPO Kraków, to – zdaniem organizatorów – zakończyły się one dużym sukcesem.

– Polska jest piątym producentem elementów złącznych w Europie i potrzebne było miejsce, gdzie mogłyby się spotkać osoby związane z rynkiem elementów złącznych. Właśnie dlatego wspólnie z Elamed Media Goup wpadliśmy na pomysł wypełnienia tej luki – podkreśla Beata Łoś, komisarz targów FASTENER POLAND. – Targi w Krakowie wdrażają do kalendarza targowego coraz więcej nowych, unikatowych, sprofilowanych wydarzeń. Efektem tego są właśnie targi FASTENER POLAND – dodaje.

Podczas targów zaprezentowano m.in. najnowocześniejsze łączniki i mocowania przemysłowe, łączniki budowlane, zaawansowane systemy montażu i instalacji z prezentacją najnowszych pras i urządzeń do nitowania, wkrętarek, systemów wprowadzania śrub czy uchwytów montażowych oraz technologie produkcji łączników i urządzenia do ich magazynowania oraz dystrybucji.

– W pierwszej edycji FASTENER POLAND wzięło udział 110 wystawców, z czego 73 proc. stanowiły firmy z całego świata, co nas bardzo pozytywnie zaskoczyło – przyznaje Beata Łoś. – Oprócz polskich wystawców mieliśmy gości z Niemiec, Włoch, Czech, Słowenii, Hiszpanii. Mieliśmy też liczną grupę z Chin, Tajwanu, USA i Wielkiej Brytanii – podsumowuje.

Targom FASTENER POLAND towarzyszył Kongres Elementów Złącznych, będący platformą wymiany informacji między producentami i dystrybutorami a użytkownikami mocowań przemysłowych oraz łączników do elementów drewnianych, metalowych i kompozytowych. Wzięli w nim udział także pracownicy naukowi z Politechnik Rzeszowskiej i Warszawskiej oraz Uniwersytetów Przyrodniczych z Wrocławia i Poznania.

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę