Tekniska Polska z cyberpunkową identyfikacją wizualną

Tekniska Polska z cyberpunkową identyfikacją wizualną Tekniska Polska

Po 19 latach obecności na rynku Tekniska, czyli firma zajmująca się cyberbezpieczeństwem i przemysłową transmisją danych, odświeża swoją markę. Zmiana jest podyktowana wzmocnieniem segmentu usług w portfolio firmy, jak również chęcią wytyczania trendów w polskim przemyśle.

Celem wprowadzonych zmian jest wzmocnienie naszej pozycji jako dostawcy usług z obszaru OT oraz cyberbezpieczeństwa przemysłu. Nasz odświeżony wizerunek ma również odzwierciedlać potrzeby naszych klientów i partnerów działających bądź dopiero wchodzących w obszar Przemysłu 4.0. To firmy nowoczesne, pragnące zmian i chcące podążać za branżowymi trendami. Czujemy, że powinniśmy być siłą wytyczającą te trendy  komentuje Zuzanna Wieczorek, CEO Tekniska Polska.

Nowa identyfikacja wizualna firmy została przygotowana w duchu cyberpunkowym i obejmuje odświeżone logo, kolorystykę, ikonografię, fonty i szereg narzędzi marketingowych. Na potrzeby zmiany powstała również nowa strona internetowa.

Zuzanna Wieczorek dodaje również, że poza aspektem wizualnym zmiana dotyczy przede wszystkim komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej firmy Jako firma przez 19 lat wypracowaliśmy sobie pewny sposób komunikacji, który wymagał od nas weryfikacji i zderzenia go z celami biznesowymi, jakie chcemy osiągnąć jako przedsiębiorstwo. Zdajemy sobie sprawę, że w takiej sytuacji jest wiele firm operujących w sektorze przemysłowym, które z zasady mocno skupiają się na swojej technologii, a mniej na marketingu. Polski przemysł potrzebuje powiewu świeżego powietrza i mamy nadzieję nim być.

Za przygotowanie strategii komunikacji i jej realizację odpowiedzialna jest firma Good Division. Opracowaniem nowej identyfikacji wizualnej i strony internetowej zajęło się zaś przedsiębiorstwo Challenge.

Źródło: Tekniska Polska

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę