To może być największa edycja targów FMB

Mepax

Organizatorzy FMB – targów z sektora inżynierii mechanicznej odbywających się już po raz 11 w Bad Salzuflen Exhibition Centre w dniach od 4 do 6 listopada 2015, otrzymali największą jak dotąd liczbę zarejestrowanych uczestników. Oprócz firm dużej i średniej wielkości, w tegorocznej edycji targów wezmą udział również regionalne i branżowe stowarzyszenia z Niemiec i z zagranicy. Członkowie tych stowarzyszeń zaprezentują się na wspólnych stoiskach.

Obszar działalności wystawców jest bardzo szeroki. Reprezentują oni cały łańcuch wartości jeśli chodzi o zaopatrzenie dla przemysłu mechanicznego i inżynierii przemysłowej. Firmy zajmujące się inżynierią napędów i sterowania są tu reprezentowane równie licznie, jak te specjalizujące się w zakresie technologii montażu i pakowania, obróbki metali czy też wykwalifikowani dostawcy usług, np. z zakresu projektowania.

Co więcej, na tegorocznych targach FMB po raz pierwszy pojawi się nowy dział FKT – targi użytkowników z sektora inżynierii tworzyw sztucznych. Jest on adresowany dla producentów wyrobów z gumy i tworzyw sztucznych w regionie, będącym jedną z trzech najlepszych lokalizacji w Niemczech, zwłaszcza w zakresie produkcji komponentów dla motoryzacji, elektroniki i sprzętu AGD.

Oprócz stowarzyszeń o charakterze przemysłowym, na targach FMB będą również reprezentowane inicjatywy badawcze. Stowarzyszenie "Intelligente Technische Systeme - it's OWL" zaprezentuje kilka przykładowych projektów ze swoich bieżących badań. Firma Bosch Rexroth również będzie reprezentowana na stoisku wspólnym: specjaliści z sektora automatyki wspólnie z partnerami systemowymi, w tym Nölle & Nordhorn i PTS Automation będą demonstrować praktyczne przykłady rozwiązań z zakresu automatyzacji produkcji.

Źródło: Mepax

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę