Tork Biobased, czyli czyściwo wielozadaniowe

Tork Biobased, czyli czyściwo wielozadaniowe Tork

Tork, marka firmy Essity, rozszerza swoją przemysłową ofertę o nowe produkty i opakowania, w tym Tork Biobased, czyli czyściwo wielozadaniowe przeznaczone do trudnych zabrudzeń. Produkt jest wykonany w 99% z materiałów biopochodnych, pochodzenia roślinnego, pozyskanych ze zrównoważonych źródeł. Posiada certyfikat OK Biobased przyznawany przez TÜV Austria.

Klienci szukają rozwiązań, które pomogą im osiągnąć cele zrównoważonego rozwoju przy jednoczesnym zwiększeniu produktywności. Tork Biobased, czyli czyściwo wielozadaniowe do trudnych zabrudzeń, ma ulepszone właściwości absorpcyjne, większą trwałość i odporność na strzępienie. Pomaga również w redukcji zużycia rozpuszczalników, dzięki czemu zmniejsza negatywny wpływ na środowisko.

Obok rozwijania oferty Tork czyni kolejne kroki na drodze doskonalenia dotychczasowych produktów; w myśl założeń zrównoważonego rozwoju. Na przykład wprowadza nowe, ulepszone opakowania. Są one wykonane z tworzyw sztucznych, które w 30% pochodzą z recyklingu, oraz włókien kartonowych pochodzących w 100% z recyklingu. Co ważne, w ciągu ostatniej dekady ślad węglowy czyściw wykonanych w technologii exelCLEAN został zmniejszony o 28%. Z kolei dozowanie staje się efektywniejsze. Udoskonalony składany format czyściw pozwala na łatwiejszy dostęp do nich, a dozowanie odcinek po odcinku oznacza, że pracownicy sięgają tylko po to, czego potrzebują, ograniczając w ten sposób ilość odpadów.

Produkty i opakowania Tork są projektowane tak, aby podnosić efektywność pracy, nie rezygnując jednocześnie z realizacji celów zrównoważonego rozwoju. A wszystko to przy zachowaniu rygorystycznych standardów produkcji.

Źródło: Tork

 

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę