Trwają przygotowania do targów Eurotool®

Eurotool

W dniach 28-30 listopada w EXPO Kraków odbędą się 22. Międzynarodowe Targi Obrabiarek, Narzędzi i Urządzeń do Obróbki Materiałów Eurotool®. W tym roku organizatorzy wystawy postanowili jeszcze bardziej uatrakcyjnić jej formułę. Równocześnie z targami Eurotool® odbędą się nie tylko targi Blach-Tech-Expo, ale także Międzynarodowe Targi Elementów Złącznych i Technik Łączenia Fastener Poland.

Największą siłą targów Eurotool®, oprócz bardzo dużej liczby wystawców i zwiedzających, jest bogaty program. Podczas 22. edycji ważną część wystawy stanowić będą towarzyszące salony tematyczne. Jednym z nich jest Salon Kooperacji Przemysłowej – największe w Polsce spotkanie usługodawców poszukujących partnerów biznesowych. Podczas ubiegłorocznej edycji nowych zleceniodawców poszukiwało ponad 60 firm usługowych. Dla firm poszukujących nowych zleceń przygotowano specjalną ofertę wyposażonych stoisk o powierzchniach od 3 do 12 m2, dostosowanych do potrzeb kooperantów. Zgłaszając udział w Salonie Kooperacji Przemysłowej do końca czerwca można skorzystać z rabatowej oferty cenowej.

Inżynierowie z kolei nie powinni przegapić Salonu Automatyki i Robotyki oraz Salonu Technologii CAx. Te dwa wydarzenia są doskonałą okazją do promocji firm, oferujących sprzęt oraz oprogramowanie usprawniające procesy produkcyjne. Nowoczesne urządzenia pomiarowe, mikroskopy, roboty przemysłowe, oprogramowanie projektowe to tylko część zakresu tematycznego obu salonów. Wydarzeniem idealnie dopełniającym warstwę merytoryczną – oprócz seminariów i warsztatów – będzie panel dyskusyjny Speakers Corner. Podczas drugiego dnia targów eksperci z branży obróbki metali będą dyskutować na tematy dotyczące zagadnień i problemów przemysłu.

Źródło: Eurotool

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę