W centrum przemysłu chemicznego – EXPOCHEM 2014

W dniach 17 i 18 września w Warszawie odbędą się Międzynarodowa Konferencja i Wystawa NAFTA i GAZ oraz Międzynarodowe Targi Przemysłu Chemicznego EXPOCHEM. To jedno z ważniejszych wydarzeń sektora nafty, gazu i chemii, źródło specjalistycznych informacji oraz forum wymiany doświadczeń, gromadzące od lat liderów rynku, polskich i zagranicznych specjalistów w dziedzinie przemysłu naftowego, chemicznego i gazownictwa.

Tegoroczne Targi Przemysłu Chemicznego EXPOCHEM 2014 odbywają się wraz z Międzynarodową Konferencją i Wystawą NAFTA i GAZ 2014. Jest to wynik ścisłej koordynacji działań branży chemicznej oraz przemysłu naftowego i gazownictwa, mający na celu jak najdalej idące zbliżenie chemii z sektorem nafty i gazu, jako strategicznie ważnym partnerem dla przemysłu chemicznego.

 

Także w tym celu części wystawienniczej towarzyszyć będzie wspólna konferencja, której tematyka konsultowana jest z ekspertami rynku nafty i gazu i obejmuje zarówno zagadnienia z sektora nafty i gazu jak i przemysłu chemicznego.

 

Wiodące zagadnienia konferencji:

  • Państwo wobec wyzwań sektora nafty i gazu. Właściciel czy obserwator?
  • Polski rynek paliw – inwestycje w trudnym otoczeniu.
  • Kolejny rok liberalizacji rynku gazu.
  • Chemia – rozwój branży a potrzeby surowcowe.
  • Polska – nowy uczestnik światowego rynku LNG.
  • Infrastruktura krytyczna sektora nafty i gazu
  • Gaz łupkowy – perspektywy rozwoju branży w Polsce


Nafta i Gaz oraz Expochem to:

  • Prezentacje ofert na stoiskach targowych
  • Konferencje tematyczne
  • Dyskusje i spotkania biznesowe – networking
  • Prezentacje firm podczas wybranych konferencji

Więcej na www.expochem.ztw.pl , www.naftaigaz.ztw.pl

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę