Walki Group inwestuje w Polsce

Walki Group

Grupa Walki - jeden z największych producentów materiałów do opakowań ochronnych i laminatów technicznych - poinformowała, że będzie rozbudowywać sieć produkcyjną w Europie. Grupa zamierza otworzyć nowy ultranowoczesny zakład produkcyjny we Wrocławiu. Nowa fabryka, która rozpocznie pracę w trzecim kwartale 2013 roku, będzie już trzecim zakładem produkcyjnym otwartym przez firmę Walki w Polsce.

Początkowo fabryka zajmie się obsługą segmentów klientów, przemysłu leśnego oraz opakowań dla klientów. Inwestycja wyniesie około 10 mln EUR. W początkowym okresie działalności zakład będzie zatrudniać około 50 osób.

„Grupa Walki ma nadzieję pokazać tą inwestycją ogromne zaangażowanie firmy w Europie Środkowej i Wschodniej - regionie, w którym baza klientów dynamicznie sie powiększa. Zamierzamy zaproponować bardziej efektywne i trwałe rozwiązania dotyczące łańcucha dostaw oraz korzystniejsze możliwości na poziomie obsługi klienta. Bycie blisko naszych klientów zawsze było i pozostanie priorytetem dla firmy Walki. Teraz z zupełnie nowym zapleczem produkcyjnym będziemy mieli możliwość skrócić czas realizacji, a w dłuższej perspektywie rozszerzyć ofertę produktów" - mówi Leif Frilund, prezes i dyrektor generalny.

- Uruchomienie zakładu produkcyjnego światowego formatu daje nam nowe możliwości poszerzenia naszych działań w procesie wzrostu firmy. W przyszłości będziemy mieć jeszcze więcej okazji, żeby zoptymalizować naszą działalność produkcyjną w Europie i uzyskać dostęp do nowych źródeł pozyskiwania surowców - mówi Timo Finnström, wiceprezes wykonawczy odpowiedzialny za działania operacyjne.

Zakład został strategicznie ulokowany we Wrocławiu, w południowo-zachodniej Polsce, z bardzo dobrym dojazdem do autostrady i w pobliżu kluczowych rynków.

www.walki.com 

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę