Webinar: jak skrócić czas wprowadzania produktów na rynek?

Webinar: jak skrócić czas wprowadzania produktów na rynek? Camozzi

Wraz z wprowadzeniem Przemysłu 4.0 i cyfryzacji stwierdzenie „Inteligentna Produkcja” stało się kluczem do utrzymania konkurencyjności na rynku. Co jednak ważniejsze, w połączeniu z bardziej tradycyjnymi, inteligentnymi rozwiązaniami korzyści stają się jeszcze bardziej namacalne.

Koncepcja „work smarter” staje się koniecznością w procesach produkcyjnych, aby móc redukować zarówno czas wprowadzania produktu na rynek, jak i TCO. Przykładem takiego inteligentnego produktu, który wychodzi naprzeciw cyfrowemu rynkowi, jest kontroler proporcjonalny Open Frame marki Camozzi.

Sterowanie ciśnieniem, przepływem i pozycją w zamkniętej pętli sprzężenia zwrotnego narzędzie może być wykorzystane w szerokim wachlarzu wszelkich aplikacji. Kontroler Open Frame można łatwo konfigurować tak, aby spełniał określone potrzeby aplikacji i był maksymalnie wykorzystany „pod klucz”, jednocześnie zmniejszając czas instalacji i złożoność systemu sterowania. Więcej o tym rozwiązaniu będzie można zapoznać się podczas webinarium, które odbędzie się 7 lipca br.

kontroler Open Frame
kontroler Open Frame

Pod koniec prezentacji prowadzonej przez Hansgeorga Kolvenbacha, kierownika Camozzi Automation Application Center, będzie miała miejsce sesja pytań i odpowiedzi, która pozwoli rozjaśnić wątpliwości. Webinar zostanie przeprowadzony w języku angielskim i odbędzie się 7 lipca o godzinie 15.00.

Jeśli ktoś nie może wziąć udziału w webinarze w wyznaczonym terminie, a chce zaznajomić się z prezentacją, powinien i tak zarejestrować się poprzez formularz. Będzie wówczas mógł obejrzeć nagranie w dowolnym czasie.

Źródło: Camozzi

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę