Współpraca Schneider Electric i The CoSMo Company

Schneider Electric oraz firma The CoSMo Company podpisały umowę o współpracy, której celem jest zaoferowanie zintegrowanego rozwiązania programowego do optymalizacji utrzymania zasobów i planowania inwestycji. Rozwiązanie znajdzie zastosowanie w przypadku wielu realizowanych w terenie usług związanych z mediami użytkowymi.

Priorytetem operatorów mediów użytkowych, którzy chcą kontrolować stan swoich zasobów, są działania utrzymaniowe, obejmujące także wymianę zużywającej się infrastruktury. Wsparciem w tych działaniach jest modelowanie i symulowanie wpływu, jaki zmiany w polityce utrzymania i wymiany jednego zasobu sieci, będą miały na inne połączone z nim zasoby. W wyniku partnerstwa Schneider Electric i The CoSMo Company, powstanie połączony program doradczy z zakresu utrzymania i modernizacji, stworzony z myślą o zakładach energetycznych i dużych sieciach mediów użytkowych.

Systemowe rozwiązania analityczne firmy CoSMo umożliwiają przeprowadzanie symulacji i modelowania opartych na szacowaniu ryzyka, ułatwiając planowanie inwestycji i modernizacji. Będą one wartością dodaną do cyfrowych i doradczych usług oferowanych przez Schneider Electric.

Podpisane porozumienie pozwoli Schneider Electric udoskonalić wsparcie swojej globalnej sieci lokalnych i międzynarodowych klientów z obszaru mediów użytkowych. Będzie to możliwe poprzez wykorzystanie w ramach planowania zasobów zaawansowanych narzędzi do projektowania, symulowania, pomiarów i optymalizacji kosztów CAPEX i OPEX.

CoSMo z kolei będzie korzystać z szerokiego zasięgu rynkowego Schneider Electric, obejmującego partnerów z obszaru mediów użytkowych na całym świecie, ogromną liczbę instalacji (ponad 10 mln monitorowanych zasobów), a także działającego globalnie zespołu ekspertów tej firmy, dbającego o zapewnienie maksymalnej dostępności zasobów. Jest to możliwe dzięki liczącej ponad 3 tys. osób sieci serwisowej, która obejmuje zarówno lokalnie wdrożone terenowe usługi związane z dystrybucją energii (takie jak utrzymanie, dostawa części zamiennych i modernizacja), jak i cyfrowe technologie, wykorzystywane w nowoczesnych strategiach modernizacji.

Źródło: Schneider Electric

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę