Oczywiste jest to, że uziemiony samolot to źródło kosztów. Samolot w powietrzu to źródło przychodów. Natomiast maszyna, która psuje się w trakcie lotu, to krok od katastrofy. Kluczowe w konserwacji samolotów jest ograniczanie okresu bezczynności maszyn. Dzięki zaawansowanym i trafnie dobranym narzędziom oraz wieloletniemu doświadczeniu technicy potrafią zadbać o dobry stan wartych miliardy dolarów maszyn oraz o bezpieczeństwo tysięcy pasażerów.

Wycieranie i czyszczenie należą do głównych czynności konserwatorskich i naprawczych. Ze względu na złożoność tych zadań technicy wykonują je ręcznie, a wydajność szmat powoduje, że poświęcają na to zbyt wiele czasu i wysiłku — zamiast przeznaczyć go na faktyczną realizację zadań. Czyściwa przemysłowe Tork są znacznie bardziej chłonne niż szmaty, a ponadto nie pylą i są antystatyczne. Gwarantują optymalizację procesów serwisowych. W porównaniu ze szmatami czyściwa Tork generują oszczędność do 35% czasu, do 31% wysiłku i do 41% rozpuszczalnika.

Ponadto są one kompatybilne z dozownikami, które można umieścić w najbardziej dogodnych miejscach hangaru czy hali produkcyjnej. Dzięki temu pracownicy nie tracą czasu na szukanie odpowiedniego narzędzia pracy.

Wybór czyściw przemysłowych marki Tork nie tylko oszczędza czas i pieniądze, ale też daje pewność spełniania najwyższych standardów jakości i bezpieczeństwa. Wchodząc na stronę www.tork.pl/liftoff i wypełniając specjalny formularz, można zamówić bezpłatny zestaw próbek czyściw przemysłowych Tork i osobiście przekonać się, w jaki sposób wpływają na poprawę wydajności w miejscu pracy.

Źródło: Tork