Jak wynika z danych Digital Agenda for Europe, polskie przedsiębiorstwa w dalszym ciągu w niewielkim stopniu używają mediów społecznościowych w celach biznesowych. Odsetek firm, które wykorzystują tego typu narzędzia jest mniejszy tylko w dwóch innych państwach Unii Europejskiej.
Nowe technologie stają się nieodłączną częścią kultury. Nie tylko pomagają ją rozpowszechniać i docierać do odbiorców na całym świecie, lecz także mają na nią znaczący wpływ.
Pracujące maszyny o łącznej masie 1400 ton, 890 wystawców z 30 krajów, 7 hal, premiery oraz innowacyjne technologie - tak w skrócie wyglądają XII Targi Obróbki Metali, Obrabiarek i Narzędzi STOM-TOOL, które rozpoczęły się we wtorek, 26 marca, w Kielcach.
Jak co roku podczas targów ITM Polska „MM Magazyn Przemysłowy”, we współpracy z Grupą MTP, zorganizuje cykl paneli dyskusyjnych MM Speakers Corner.
W zeszłym tygodniu (w dniach 17–20 października) w Pleszewie odbyło się wydarzenie Open House Pleszew zorganizowane przez DMG MORI Polska oraz FAMOT Pleszew. Firma DMG MORI zaprezentowała swoje najbardziej zaawansowane technologicznie obrabiarki, w tym wyposażone w systemy automatyzacji.
Projekt Smart Machinery Promotion, realizowany przez Tajwańską Radę Rozwoju Handlu Zagranicznego, prezentuje światu mocne strony Tajwanu jako ważnego gracza na rynku maszyn przemysłowych.
W tym roku, podobnie jak w poprzednich edycjach targów ITM, jednym z wydarzeń towarzyszących będzie organizowany przez miesięcznik "MM Magazyn Przemysłowy" w partnerstwie z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi MM Speakers Corner.
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Partnerzy portalu