Spółka Expom sfinalizowała zamówienie na siedem najnowocześniejszych dźwigów w historii firmy. Jednym z nich jest dźwig typu Knuckleboom o masie samej konstrukcji wynoszącej 50 ton i posiadający zaawansowane rozwiązania technologiczne.
Fabrykę spółki opuściły właśnie kolejne dwa łamane dźwigi Knuckleboom, w których zastosowano zaawansowane rozwiązania antykorozyjne.
Branża dźwigowa rośnie w siłę, co determinuje wychodzenie naprzeciw klienta i poszukiwanie nowych technologicznych rozwiązań. Targi EUROLIFT to idealna okazja do odbycia kompleksowego spotkania biznesowego oraz poznania światowych rozwiązań produkcyjnych i aktualnych trendów w branży.
Firma Szczęśniak Pojazdy Specjalne istnieje na rynku od 1992 r. i jest jednym z czołowych producentów pojazdów specjalnego przeznaczenia dla straży pożarnej, policji i wojska, jak również dla służb cywilnych. Długoletnie doświadczenie w branży motoryzacyjnej, wyspecjalizowana kadra oraz zastosowanie nowoczesnych technologii pozwala utrzymywać produkcję na bardzo wysokim poziomie.
Bezproblemowa praca w przypadku wielu urządzeń wymaga doprowadzenia do nich energii ze źródła zasilania.
Duża konkurencja w branży dźwigowej determinuje poszukiwanie nowych technologicznych i biznesowych rozwiązań. Jednym z nich jest wychodzenie naprzeciw klienta i tworzenie dedykowanych dla niego maszyn.
Prowadzenie przedsiębiorstwa w branży przemysłu ciężkiego wymaga często ogromnych sum wydawanych na inwestycje w sprzęt.
Wciągnik pneumatyczny ultra niskiego prześwitu TCR-12000-ULHR jest konstrukcją przystosowaną do unoszenia obciążeń o maksymalnej dopuszczalnej wadze 12 000 kg.
Kasety sterownicze stanowią jeden z elementów wyposażenia urządzeń dźwigowo-transportowych służących do przemieszczania pionowego lub poziomego wszelkiego rodzaju ładunków.
Jakie perspektywy rozwoju ma branża dźwigowa? Jaki jest jej obecny stan, jaka czeka ją przyszłość? Szukamy odpowiedzi na te pytania.
Sunline AG to niemiecka firma z siedzibą w Furth, w okolicy Norymbergii. Z małej, założonej w 1986 roku firmy wyrosła na głównego dostawcę wyrobów fotowoltanicznych oraz na projektanta kompletnych helioelektrowni. Jedną z nich zbudowali dla Grupy SKF.
Przewody energetyczne i transmisji danych zwisające z żurawi wysięgnikowych często stanowią duże zagrożenie. Nieostrożne przemieszczanie ładunków, wózków widłowych lub innych systemów żurawi wahadłowych w bezpośrednim sąsiedztwie może spowodować ich zaplątanie i oderwanie. Dlatego firma igus opracowała produkt guidelok swing, jedyny tego typu system zasilania na świecie.
Wystartowały zgłoszenia do 7. edycji międzynarodowego konkursu vector 2020, organizowanego przez firmę igus. Polega on na opracowaniu oryginalnych, inspirujących i odkrywczych rozwiązań w zakresie systemów prowadzenia energii w ruchu z wykorzystaniem prowadników z przewodami.
Remont wielkiego pieca numer 2, który rozpoczął się 15 lipca, wchodzi w końcową fazę. Podczas modernizacji odnowiony został m.in. gar wielkiego pieca, koryta spustowe i system odpylania. Wyposażona w nową automatykę instalacja będzie też bardziej przyjazna dla środowiska. Koszt całej inwestycji to 85 mln zł. Dzięki remontowi wielki piec będzie mógł pracować przez kolejne 3-5 lat.
Zaawansowanie projektu EFRA, czyli budowy wielkiego kompleksu instalacji w rafinerii Grupy Lotos, przekroczyło półmetek uwzględniając projektowanie, dostawy i prace budowlano-montażowe.
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Partnerzy portalu