Przez cztery dni trwania targów w Poznaniu dziennikarze i reporterzy „MM Magazynu Przemysłowego” śledzili bieżące wydarzenia targowe, odwiedzali stoiska, rozmawiali z wystawcami, oglądali prezentowane produkty, uczestniczyli w konferencjach, rejestrowali materiały zdjęciowe i filmowe, publikowali informacje na stronie internetowej – a wszystko to w samym centrum targowych wydarzeń, czyli w MM Newsroom. Jak co roku został on przygotowany przez MM we współpracy z Grupą MTP.

W serii prowadzonych wywiadów przedstawiciel firmy Stigal opowiedział nam o kampanii na rzecz bezpieczeństwa maszyn, dyrektor Haimer Polska – o rozwiązaniach IT w oprzyrządowaniu do pomiaru i ustawiania maszyn, dyrektor firmy Houfek pokreślił znaczenie budowania dobrych relacji z klientami, a dyrektor zarządzający Prima Power Central Europe przybliżył, w jaki sposób firma wykorzystała wirtualną rzeczywistość na targach. A to tylko kilka przykładów z wielu interesujących rozmów, które odbyły się w centrum prasowym MM podczas targów ITM.

zobacz galerię »

Równoległe prowadziliśmy aktywne działania we wszystkich halach targowych, czego efektem są m.in. materiały filmowe, na których firma Rollico prezentuje swoje prowadnice i systemy liniowe znajdujące zastosowanie w automatyce i przemyśle precyzyjnej budowy maszyn, w tym nowe systemy ceramiczne, a firma Boschert opowiada o swoich maszynach do plastycznej obróbki blach.

Tradycyjnie już jeden z dni targowych poświęciliśmy na MM Speakers Corner – cykl paneli dyskusyjnych dotyczących obecnej kondycji przemysłu i prognoz na przyszłość. Zaproszeni przez MM uczestnicy rozmów – przedstawiciele firm przemysłowych – zastanawiali się m.in. nad wpływem procesów globalnych na polski przemysł, dyskutowali o innowacjach i zarządzaniu oraz opowiadali o instrumentach wsparcia Przemysłu 4.0. Jak co roku debaty prowadził dziennikarz telewizyjny Radek Brzózka.

Wszystkie materiały na bieżąco zamieszczaliśmy na naszej stronie internetowej www.magazynprzemyslowy.pl.