Nico Rosberg ambasadorem Jungheinrich
Nico Rosberg startuje jako nowy ambasador marki Jungheinrich. Nie tylko energia tego byłego zawodnika Formuły 1 jest doskonałym uzupełnieniem pionierskiego ducha Jungheinrich – firmy łączy również wspólne zamiłowanie do ekologicznych technologii i ochrony klimatu.
Co wyróżnia Jungheinrich jako pionierów intralogistyki:
Elektryzujące rozwiązania – Jungheinrich jako innowator i wiodący dostawca zrównoważonych rozwiązań litowo-jonowych codziennie rozwija się pod względem elektromobilności.
Ekologiczne technologie – Energooszczędne rozwiązania logistyczne i zaangażowanie w rolnictwo pionowe są ważnymi elementami w dążeniu do bardziej zrównoważonego rozwoju.
Nowy poziom intralogistyki – Jungheinrich wciąż poszukuje innowacji technicznych, aby już teraz móc zaoferować klientom przyszłościowe rozwiązania automatyzacyjne.
– Rozpoczynam współpracę z firmą Jungheinrich, aby promować nowe wizje i inteligentne technologie chroniące naszą planetę – Nico Rosberg