25 lat zakładów Hydro w Polsce

Hydro

Rok 2018 ma dla polskiej spółki Hydro szczególne znaczenie. W styczniu firma oficjalnie zmieniła nazwę z Sapa Aluminium na Hydro Extrusion Poland, zaś w kwietniu i maju celebrowała 25-lecie swojej działalności.

Uroczysta gala jubileuszowa przyciągnęła wielu znakomitych gości – wśród nich kluczowych partnerów biznesowych marki, reprezentantów władz centralnych Grupy Norsk Hydro, a także przedstawicieli jednostek z Europy Centralnej.

Uroczystość poprowadził Marcin Prokop, a ze strony Hydro – Katarzyna Piekarska, dyrektor sprzedaży oraz Piotr Wieliński, prezes zarządu, którzy przedstawili pokrótce misję marki, a także historię i dorobek jej zakładów produkcyjnych oraz plany na najbliższe lata.

– Choć nasza marka przeszła wiele zmian, a nasze zakłady niezwykle się rozwinęły, w dalszym ciągu będziemy udoskonalać swoje działania, w celu utrzymania wysokiej pozycji na rynku – zapewnił zebranych Piotr Wieliński, zapowiadając inwestycje w rozwój kadry i technologii, w tym modernizację zaplecza produkcyjnego.

Konsolidacja marek Hydro i Sapa, do której doszło w ubiegłym roku, zapewniła firmie nowe możliwości rozwoju oraz implementowania innowacji, prowadzących do umocnienia się marki na pozycji lidera w branży aluminium.

– Naturalną konsekwencją tych zmian staną się zmiany wizerunkowe, mające nastąpić jesienią tego roku – ogłosiła Katarzyna Piekarska. – Wówczas wdrożona zostanie nowa identyfikacja wizualna, ukazująca założenia komunikacyjne i główne wartości naszej marki.

Część oficjalną gali jubileuszowej wieńczyły podziękowania za lata owocnej współpracy i wyróżnienia dla zaproszonych gości, a także życzenia i gratulacje składane na ręce zarządu firmy. W programie uroczystości znalazł się także koncert zespołu „Zakopower” i show malowania piaskiem Tetiany Galitsyny, zwyciężczyni jednej z edycji programu „Mam Talent”.

Obecnie w zakładach Hydro Extrusion Poland zatrudnionych jest ponad 1800 osób, zajmujących się wyciskaniem profili aluminiowych, obróbką powierzchniową i mechaniczną oraz kompletowaniem pełnych dostaw elementów.

Źródło: Hydro Extrusion Poland

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę