Kluczowe wsparcie klienta

Pixabay

O tym, na co zwrócić uwagę przy wyborze instytucji finansowej, z którą zostanie podpisana umowa o prowadzenie PPK i umowa o zarządzanie PPK, mówi Piotr Żak, dyrektor ds. klientów instytucjonalnych w PKO TFI.

Partner, któremu powierzane są pracownicze oszczędności w ramach PPK, powinien zapewnić odpowiednie wsparcie i być do dyspozycji klienta. Przed podjęciem decyzji warto sprawdzić, czy instytucja finansowa posiada w okolicy przedsiębiorstwa placówkę bądź oferuje specjalną infolinię. Nie bez znaczenia pozostaje zaawansowanie technologiczne – ułatwieniem w obsłudze PPK może być przygotowany przez instytucję finansową system online.

Takie rozwiązanie zaproponowało PKO TFI – aplikacja i-PPK umożliwia m.in. rejestrację pracowników, rozliczanie wpłat i pomocne raporty ułatwiające bieżącą obsługę PPK.

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę