Aż 98% klientów poleca serwis Grupy Seco/Warwick

Aż 98% klientów poleca serwis Grupy Seco/Warwick Seco/Warwick

Grupa Seco/Warwick, poza produkcją, zapewnia serwis i modernizację pieców przemysłowych dla wielu światowych dostawców rozwiązań dla branży motoryzacyjnej, lotniczej czy energetycznej. Co ważne, usługi serwisowe świadczy nie tylko dla swoich produktów, ale także dla urządzeń konkurentów.

Nie jest to częste zjawisko, tak jak i blisko stuprocentowe zadowolenie klientów z serwisu. Grupie Seco/Warwick to się udało. Obsługa posprzedażowa to ważny segment działalności Grupy, dlatego posiada ona aż 8 centrów serwisowych, dedykowaną spółkę serwisową i ponad 100 inżynierów serwisów obsługujących klientów w więcej niż 70 krajach.

Powiązane firmy

SECO/WARWICK S.A.

Co roku Seco/Warwick przeprowadza badania satysfakcji wśród swoich klientów. Tegoroczne wyniki nie pozostawiają wątpliwości – Seco/Warwick jest pierwszym wyborem wśród specjalistycznych serwisów. Klienci szczególnie doceniają: jakość usług, profesjonalizm i wiedzę inżynierów, kompleksowość oferty oraz partnerstwo.
 
Inżynierowie serwisu dojeżdżają do klientów z aż 8 centrów serwisowych na trzech kontynentach. To gwarantuje szybkość reakcji, która ma krytyczne znaczenie w przypadku awarii urządzeń. Jednak pojęcie serwis urządzeń ma w Seco/Warwick szersze znaczenie. Znamy piece przemysłowe od dziesiątek lat, mamy bogate doświadczenie i szeroką specjalizację produktową, co pozwala na oferowanie nie tylko specjalistycznej oferty, ale i kompleksowej. Dlatego udzielamy wsparcia konstrukcyjnego i technologicznego przy remontach, modernizacjach i relokacjach, przeprowadzamy inspekcje prewencyjne oraz wynikające z nich działania zapobiegawcze, a także oferujemy zaawansowane narzędzia z zakresu opomiarowania i raportowania. Badania satysfakcji naszych klientów wykazały, że aż 98% z nich poleciłoby serwis Seco/Warwick innym. Jesteśmy dumni z tych wyników – powiedział Sławomir Woźniak, prezes zarządu Grupy Seco/Warwick.

Co cenią Partnerzy Seco/Warwick?

Badania ankietowe prowadzone przez Grupę Seco/Warwick to cykliczna kontrola jakości oferowanych usług. Dzięki nim spółka może na bieżąco weryfikować zadowolenia Partnerów i, jeśli jest taka konieczność, wprowadzać zmiany poprawiające współpracę. Z aktualnego raportu satysfakcji wynika, że obszarami, które zostały najbardziej docenione przez Klientów Seco/Warwick jest traktowanie klienta jako partnera (ocena 4/4), słuchanie potrzeb klienta (ocena 4/4) oraz czas dostawy (ocena 4/4). Bardzo wysoko zostały także ocenione kompetencje zespołu posprzedażowego w zakresie wsparcia procesu sprzedaży, jakości dostarczonego sprzętu i usług, raportowania postępu prac oraz umiejętności serwisantów – zarówno technicznych jak i miękkich np. komunikacyjnych.

Serwis Seco/Warwick – niemożliwe nie istnieje

Seco/Warwick każdego roku realizuje setki zleceń związanych z obsługą posprzedażową. Poza standardowymi przeglądami technicznymi i konserwacjami urządzeń zajmuje się także nietypowymi zleceniami obejmującymi m.in. modernizacje linii produkcyjnych, wymianę konkretnych elementów, relokację, rozbudowę czy dostosowywanie produkcji do potrzeb Partnerów.
 
Tworzymy piece od podstaw, doskonale rozumiejąc ich ekosystem. Nie jesteśmy wyłącznie producentem, ale także architektem i konstruktorem, dlatego możemy wyjść do naszych klientów z różnorodną ofertą uwzględniającą najnowocześniejsze, proekologiczne i efektywne ekonomicznie rozwiązania z zakresu usług i modernizacji. Poza Europą bardzo dynamicznie rozwijamy serwis w Azji. Działająca od ponad 13 lat spółka chińska rok rocznie zwiększa swój udział w rynku usług posprzedażowych. Natomiast rozpoczęcie w tym roku produkcji w Indiach spowodowało, że rośnie zapotrzebowanie na serwis naszych urządzeń w tym regionie świata. Prowadzimy więc program szkoleniowy, który unifikuje standardy obsługi posprzedażowej w całej Grupie Seco/Warwick. W USA natomiast nasze spółki Seco/Warwick USA oraz Seco/Vacuum systematycznie zwiększają przychody w segmencie after-market udowadniając, że obsługa klienta nie kończy się w momencie dostawy urządzenia – dopowiada S. Woźniak.

Źródło: Seco/Warwick

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę