David Harbon dyrektorem generalnym Sandvik Coromant

David Harbon dyrektorem generalnym Sandvik Coromant Sandvik Coromant

Firma Sandvik Coromant ogłosiła mianowanie Davida Harbona dyrektorem generalnym regionu sprzedaży Europa Środkowa i Północna. Od 1 stycznia 2024 r. Harbon przejmuje całkowitą odpowiedzialność za kierowanie, planowanie i realizację wszystkich aspektów działalności sprzedażowej, prowadzonej za pośrednictwem kanałów sprzedaży pośredniej i bezpośredniej.

Harbon dysponuje rozległą wiedzą i bogatym doświadczeniem biznesowym w dziedzinie inżynierii jako osoba, która piastowała kilka ważnych stanowisk w Grupie Sandvik. Zaczynał w 1993 r. jako inżynier sprzedaży w Sandvik Materials Technology w Wielkiej Brytanii, a z czasem objął kilka wyższych stanowisk kierowniczych w różnych filiach Sandvik. Był między innymi dyrektorem sprzedaży dla regionu EMEA działu Sandvik Medical Solutions w Sandvik Materials Technology oraz wiceprezesem ds. rozwoju sprzedaży Sandvik Construction w Sandvik Rock Tools.

Davida Harbona

W 2013 roku Harbon dołączył do Sandvik Coromant i od 2020 r. był szefem klastra sprzedażowego Wielka Brytania i Irlandia w ramach regionu sprzedaży Europa Południowa i Zachodnia. Jako menedżer klastra sprzedażowego Wielka Brytania i Irlandia, David przeprowadził klaster przez okres zapaści spowodowanej pandemią oraz skutecznie doprowadził do przyspieszenia wzrostu sprzedaży w okresie późniejszego ożywienia.

David ma ponad 30 lat doświadczenia w grupie Sandvik oraz historię sukcesów w działach sprzedaży, operacyjnym i zarządzania strategicznymi klientami – mówi Michael Eneberg, wiceprezes ds. globalnej sprzedaży i marketingu w Sandvik Coromant.Dysponuje obszernym doświadczeniem w branży oraz na rynkach, na których działamy. Jesteśmy pewni, że z Davidem nasza organizacja zrobi kolejne postępy.

W ciągu ostatnich kilku lat rynek na Wyspach Brytyjskich zmagał się z kilkoma globalnymi wyzwaniami i wykazał się odpornością w tym niepewnym czasie. Bycie liderem rynku jest bardzo opłacalne, lecz także jest doskonałą okazją do nauki. Od pandemii po następujące po niej odbicie, od roku 2020 doświadczyliśmy kilku globalnych wyzwań, z których każde było okazją do wyciągania wniosków i ulepszeń. Wykorzystam zdobyte w ten sposób doświadczenie na moim stanowisku dyrektora generalnego regionu sprzedaży Europa Środkowa i Północna, i chcę stać się częścią rosnącej aktywności firmy w tym obszarze – powiedział Harbon po ogłoszeniu decyzji o swoim mianowaniu.

Źródło: Sandvik Coromant

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę