Go to Brand: 150 mln zł dla MŚP na promocję produktów zagranicą

fotolia.com

25 lutego wystartuje nabór w piątej edycji konkursu Go to Brand. Przedsiębiorcy mogą uzyskać ponad 430 tys. zł dofinansowania do kosztów promocji swojej marki na nowych rynkach.

Konkurs prowadzony jest w ramach poddziałania „3.3.3 Rozwój Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to brand” Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Przedsiębiorcy mogą uzyskać dofinansowanie m.in. do kosztów związanych z udziałem w międzynarodowych wydarzeniach branżowych czy doradztwa w zakresie zdobywania nowych rynków dla innowacyjnych produktów za granicą.

Budżet tej edycji konkursu wynosi 150 mln zł, z czego 30 mln zł przeznaczono na projekty z województwa mazowieckiego. Maksymalny poziom wsparcia dla jednej marki może dochodzić do 85% kosztów.

W tej edycji konkursu koszty projektów będą rozliczane w formie kwot ryczałtowych, a ich maksymalny pułap wynosi 430 280 zł (równowartość 100 tys. euro w przeliczeniu na krajową walutę z wykorzystaniem miesięcznego obrachunkowego kursu wymiany stosowanego przez KE z 25 stycznia 2019 r.).

O wsparcie mogą starać się firmy z sektora MŚP, które mają siedzibę lub oddział na terenie Polski i działają w branżach o wysokim potencjale konkurencyjnym i innowacyjnym, czyli:

  • biotechnologia i farmaceutyka
  • budowa i wykańczanie budowli
  • części samochodowe i lotnicze
  • maszyny i urządzenia
  • moda polska
  • IT/ICT
  • jachty i łodzie rekreacyjne
  • polskie specjalności żywnościowe
  • sprzęt medyczny
  • branże kosmetyczna
  • meblarska
  • usług prozdrowotnych

Aplikacje będzie można składać od 25 lutego do 4 kwietnia 2019 r. wyłącznie za pośrednictwem Generatora Wniosków na stronie PARP.

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę