Hörmann pomaga firmom dotkniętym skutkami pandemii

Hormann

Wzajemna pomoc i solidarność w biznesie – to cel ogólnopolskiej akcji społecznej, dzięki której małym przedsiębiorstwom silnie odczuwającym skutki pandemii łatwiej będzie przetrwać kryzys. Mniejszym firmom pomogą te większe. Do organizowanego programu #BiznesKochaBiznes przyłączyła się firma Hörmann Polska.

Inicjatywa jest szansą dla mniejszych firm, które pomimo spowodowanego koronawirusem kryzysu pracują na pełnych obrotach, a jednocześnie w wygodny i bezpieczny sposób starają się dotrzeć do klienta. Nie wszystkich jednak na to stać. Na bezpłatne kampanie reklamowe mogą liczyć ci drobni przedsiębiorcy, którzy walcząc z ekonomicznymi konsekwencjami pandemii, wprowadzają w swoich firmach ciekawe, innowacyjne rozwiązania. Koszty tych kampanii pokryją duże firmy. 

Nigdy wcześniej solidarność w biznesie nie była tak ważna jak teraz. Żaden biznes nie istnieje bowiem w próżni. Duże firmy potrzebują tych mniejszych, dlatego należy działać razem. Dla dobra całej gospodarki, która stanowi system naczyń połączonych, powinniśmy wspierać jej słabsze ogniwa. Z chęcią przyłączyliśmy się więc do akcji, która niewielkim firmom pomoże przetrwać kryzys – mówi Krzysztof Horała, prezes firmy Hörmann Polska.

Firma Hörmann Polska, która sprzedaje swoje produkty w gęstej sieci partnerskich firm handlowych w całym kraju, doskonale rozumie specyfikę pracy mniejszych przedsiębiorstw.

Rozumiemy jak istotny jest budżet na bieżącą działalność, jak ważne dotarcie do klienta. Dlatego chcemy wesprzeć tych przedsiębiorców, którzy nie tylko nie poddają się kryzysowi, ale w trudnych czasach umieją kreatywnie działać – podkreśla Krzysztof Horała.  

Po kilku tygodniach od startu programu #BiznesKochaBiznes budżet kampanii wynosi już 1,5 miliona złotych. Dotąd wsparcie otrzymało 40 firm. Akcja potrwa do końca czerwca.

Źródło: Hörmann Polska

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę