Konkurs "vector award"

Trwa nadsyłanie zgłoszeń do konkursu vector 2014, który jest wspólną, międzynarodową inicjatywą podjętą przez firmę igus oraz magazyn MM MaschinenMarkt. Poszukiwane są innowacyjne aplikacje z użyciem systemów prowadników przewodów.

Jeszcze do 15 lutego 2014 roku firmy mogą zgłaszać chęć uczestnictwa w konkursie „vector award“, w którym nagradzane są aplikacje z zastosowaniem systemów zasilania. Bez względu na to, czy w aplikacji zastosowano ogromne czy maleńkie prowadniki przewodów – każdy może zgłosić uczestnictwo online, przedstawiając jury swoją konstrukcję w postaci krótkiego opisu oraz zdjęć i filmów. Na zwycięzców czeka nagroda pieniężna w wysokości do 5000 euro. – Konkurs vector award to bardzo ważna część naszych prac rozwojowych – mówi Harald Nehring, kierownik działu prowadników przewodów w firmie. – Pragniemy w ten sposób wspierać innowacyjność i nowe możliwości zastosowań systemów zasilania. Zachęcamy do udziału w konkursie każdego, kto ma odwagę stworzyć nowe aplikacje z systemami zasilania, bez względu na branżę – dodaje.

Co dwa lata kreatywne aplikacje do rozwiązań z użyciem systemów zasilania są wyróżniane nagrodą „vector award”. Oficjalne rozpoczęcie nadsyłania zgłoszeń rozpoczęło się na targach Motek 2013. Jury, złożone z ekspertów reprezentujących środowisko naukowe i zrzeszenia branżowe, będzie oceniało nadesłane aplikacje i wybierze zwycięzców spośród wszystkich uczestników. Oficjalna uroczystość wręczenia nagród odbędzie się na targach Hannover w kwietniu br.
Więcej informacji o konkursie, patronacie medialnym, warunkach uczestnictwa, jury oraz dotychczasowych zwycięzcach znajduje się pod adresem www.vector-award.com/polski.

Powiązane firmy

igus Polska Sp. z o.o.

www.igus.pl

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę