MARAT przejmuje Jarocińską Fabrykę Obrabiarek

Grupa MARAT przejmuje Jarocińską Fabrykę Obrabiarek MARAT

W minionym miesiącu firma MARAT przejęła zarząd nad Jarocińską Fabryką Obrabiarek w restrukturyzacji. Ta strategiczna inwestycja ma na celu zwiększenie zakresu produktów i usług oraz rozbudowanie możliwości produkcyjnych spółki.

JAFO to firma z wieloletnim stażem na rynku polskim. Swoje rozwiązania dostarcza do zakładów produkcyjnych zlokalizowanych zarówno w Polsce, jak i zagranicą. Jarocińska Fabryka Obrabiarek dostarcza szeroki wachlarz rozwiązań z zakresu produkcji, m.in.: frezarki CNC, frezarki konwencjonalne, maszyny  specjalne czy wyposażenie oraz części zamienne.

JAFO to także usługi z zakresu obróbki metali, takie jak: toczenie, wiercenie, frezowanie, szlifowanie, wytaczanie obróbka uzębień, obróbka cieplna, dłutowanie pionowe, przeciąganie pionowe i poziome, struganie oraz inne w zależności od potrzeb klienta. Jarocińska spółka zajmuje się także sprzedażą frezarek łożowych firmy Zayer czy tokarek konwencjonalnych firmy ZMM Sliven, Bulgaria.

Przejmując JAFO spółce MARAT zależało na poszerzeniu zakresu kompetencji, ale nie tylko. Jak podkreślają zarządcy, ważny był także cel prospołeczny. – Przejmując zarząd nad spółką JAFO, prócz celów biznesowych przyświecał nam także aspekt typowo ludzki. Zależało nam, aby firma z ponad 100-letnią tradycją przetrwała, ponieważ wraz z nią uratowaliśmy wiele miejsc pracy. Jarocińska Fabryka Obrabiarek to takie przedsiębiorstwo, w którym spotkać można całe pokolenia rodzin. Wierzymy, że przejęcie przez MARAT zarządzania nad JAFO pozwoli nie tylko utrzymać istniejące stanowiska, ale także odbudować firmę do swojej potęgi sprzed lat – podkreśla Piotr Małecki, prokurent.

To ważne, ponieważ JAFO posiada wykwalifikowaną kadrę oraz grupy remontowe, które pozwalają świadczyć usługi na najwyższym poziomie w zakresach: usług serwisowo–remontowych dla zakładów przemysłowych, usług mechanicznych czy też usług projektowych.

W związku z przejęciem spółki JAFO firma MARAT planuje wdrażanie kolejnych usług i poszerzanie oferty, co jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku na partnerów biznesowych dostarczających rozwiązania w sposób kompleksowy.

Źródło: Grupa MARAT

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę