MM Ludzie Przemysłu: Piotr Cimr – SCHENCK RoTec Polska

MM Ludzie Przemysłu: Piotr Cimr – SCHENCK RoTec Polska

W naszym cyklu "MM Ludzie Przemysłu" prezentujemy kolejną osobę związaną z polskim przemysłem:
Piotr Cimr
Dyrektor Oddziału Polska
SCHENCK RoTec Polska (Grupa DŰRR)

Wykształcenie

Magister inżynier, zarządzanie i marketing w przemyśle, AGH Kraków

Kariera zawodowa

  • W styczniu 2006 r. podpisanie kontraktu z SCHENCK AG jako Dyrektor Oddziału Polska w SCHENCK RoTec.
  • W październiku 2012 r. otwarcie nowego oddziału w Tychach.
  • We wrześniu 2014 r. podpisanie kontraktu z DŰRR Ecoclean na Polskę.

Droga do sukcesu zawodowego

Tworzenie od podstaw silnego oddziału na Polskę (sprzedaż i serwis)

Projekty/inicjatywy zawodowe

  • Rozwijanie współpracy z Politechniką Śląską i Politechniką Rzeszowską.
  • Projekty z takimi firmami jak: Prat&Witney, ETHOS Energy, EME Aero, XEOS, Mercedes Jawor, MTU i wiele innych.

Najważniejsze osiągnięcia

Zbudowanie pozycji firmy SCHENCK RoTec Polska w segmencie jako lidera w dostawie specjalnych rozwiązań w procesach technologicznych.

Nagrody i wyróżnienia

  • Najlepszy Oddział SCHENCK w Europie w 2019 r.
  • Lider Tyskiej Przedsiębiorczości 2016 r. (Prezydent Miasta Tychy).
  • Wyróżnienie Firma w KSSE (Katowicka Specjalna Strefa Ekonomiczna, podstrefa Tyska).
  • Trzykrotnie nagroda MTP (Międzynarodowe Targi Poznańskie).
  • Tytanowe Skrzydła (Warsaw Industry Week) i wiele innych.

Zainteresowania

  • motoryzacja,
  • samochody sportowe i klasyczne.

Ulubiona książka/film

„Firma” J. Grisham / „Potop” J. Hoffman

Ulubione danie

  • pieczony turbot,
  • carpaccio.

Hobby i pasje

  • motoryzacja,
  • podróże,
  • historia Polski,
  • historia starożytna,
  • muzyka,
  • sport (lekkoatletyka).

 

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę