Nowi menedżerowie sprzedaży w Hypertherm

Firma Hypertherm przedstawia nowych menedżerów: do spraw sprzedaży systemów cięcia strumieniem wody na rynek europejski – Giorgio Audisio i do spraw sprzedaży produktów OEM na Europę Południową – Waltera Eiselta.

Od chwili przejęcia firmy Accustream na początku 2013 r. Hypertherm stale koncentruje się na rozwoju rynku systemów cięcia strumieniem wody w regionie EMEA. Giorgio Audisio będzie odpowiedzialny za tworzenie i rozwój sieci nabywców produktów do cięcia strumieniem wody Hypertherm HyPrecision w regionie EMEA oraz za zarządzanie nią.

 

W ciągu ostatnich 10 lat Giorgio Audisio pracował dla Hypertherm jako menedżer do spraw sprzedaży produktów OEM na rynki włoski, hiszpański, portugalski i grecki. Od początku 2014 r. odbywał intensywny program szkoleniowy obejmujący między innymi poznawanie oferty systemów cięcia strumieniem wody Hypertherm HyPrecision. W ramach tego szkolenia odwiedził także centrum produkcyjne oraz centrum badań i rozwoju Hypertherm zlokalizowane w stanie Minnesota.

 

Walter Eiselt dołączył do Hypertherm w 2008 r. jako menedżer do spraw sprzedaży i dystrybucji na rynek włoski. Był odpowiedzialny za zarządzanie siecią dystrybucji Hypertherm we Włoszech oraz za generowanie sprzedaży systemów ręcznych i materiałów eksploatacyjnych Hypertherm.

Od 1. kwietnia 2014 r. Walter Eiselt będzie odpowiedzialny za sektor OEM związany z ofertą zmechanizowanych produktów Hypertherm, takich jak zmechanizowane systemy plazmowe oraz palniki i materiały eksploatacyjne, produkty do automatyzacji i oprogramowanie CAM. Walter przejmie obowiązki Giorgio Audisio związane z zarządzaniem partnerami OEM firmy Hypertherm we Włoszech, Hiszpanii, Portugalii i Grecji.

 

www.hyperthem.com

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę