Obróbka podzespołów silników odrzutowych w piecu Seco/Warwick

Seco/Warwick: Obróbka podzespołów silników odrzutowych Seco/Warwick

Konstrukcja została zaprojektowana tak, by jak najsprawniej przeprowadzić bardzo wydajne i czyste procesy lutowania w wysokiej próżni zapewniającej najwyższą ochronę powierzchni detali obrabianych elementów. Urządzenie będzie służyć do obróbki podzespołów silników odrzutowych.

Niemiecki Partner realizuje kompleksowe naprawy zaawansowanych technologicznie silników odrzutowych. Dysponuje także ośrodkiem badawczym, który opracowuje nowatorskie techniki napraw, różnego rodzaju podzespołów jak i całych silników. Grupa zatrudnia kilka tysięcy wykwalifikowanych pracowników w różnych lokalizacjach na całym świecie, będąc liderem wśród firm naprawiających oraz dostarczających pełny serwis silnikom odrzutowym. Zakup pionowego pieca próżniowego usprawni procesy produkcyjne i znacznie zwiększy wydajność hartowni.

Powiązane firmy

SECO/WARWICK S.A.

Seco/Warwick dla branży lotniczej

Seco/Warwick wielokrotnie dostarczał rozwiązania próżniowe do firm z branży lotniczej. Ogromne doświadczenie to efekt ponadprzeciętnej jakości pieców próżniowych, które sprawdzają się w nawet najbardziej wymagającej branży. W urządzeniach Seco/Warwick produkowane są części do większości topowych samolotów pasażerskich, komercyjnych oraz wojskowych. Piece Seco/Warwick dla lotnictwa są wykonane zgodnie z normą AMS2750F w klasie drugiej.

Lotnictwo to dla nas ważny sektor i jeden z kluczowych przemysłów, dla którego tworzymy piece przemysłowe. Doskonale znamy jego potrzeby i wysokie, ponadprzeciętne wymagania. Nasze urządzenia pracują już dla tego Partnera w Europie środkowo-wschodniej. Jednak będzie to pierwsza dostawa dla niemieckiego oddziału – tłumaczy Maciej Korecki, wiceprezes Segmentu Próżni, Grupy Seco/Warwick. – Pionowy piec próżniowy jest odpowiedzią na wyzwania związane z wyżarzaniem i lutowaniem większych elementów części lotniczych. System chłodzenia pieca pozwala na precyzyjną kontrolę prędkości chłodzenia obrabianych elementów, co w przemyśle lotniczym jest kluczowe. Zaletą tego produktu jest kompaktowość, oszczędność oraz intuicyjna obsługa – dodaje M. Korecki.

Seco/Warwick dostarczał już rozwiązania próżniowe do zakładów produkujących części lotnicze na wszystkich kontynentach.

Pionowy piec próżniowy – ideał dla lotnictwa

Zamówione przez Partnera urządzenie należy do rodziny pieców próżniowych pionowych, umożliwiających nagrzew w próżni, chłodzenie w gazie pod ciśnieniem do 1,5 bar abs. Dzięki wewnętrznej dmuchawie gazu chłodzącego, jak również wewnętrznemu wymiennikowi ciepła, piece charakteryzują się kompaktową budową, dzięki czemu nie potrzebują dużo miejsca w hartowni. Izolacja grafitowa oraz szerokie elementy grzejne zapewniają długotrwałą i niezawodną pracę w warunkach produkcji przemysłowej.

Wszechstronny piec jest przystosowany do przeprowadzania procesów: lutowania, odgazowania, wyżarzania, przesycania, starzenia oraz odpuszczania. W czasie chłodzenia, cyrkulacja gazu chłodzącego z wykorzystaniem systemu nadmuchu dyszowego optymalizuje i zapewnia doskonałe równomierne chłodzenie obrabianych elementów. Standardowo piec jest także wyposażony w czujnik punktu rosy, dzięki czemu eliminuje się zjawisko kondensacji pary wodnej, a w konsekwencji możliwość utlenienia powierzchni obrabianego wsadu.

Źródło: Seco/Warwick

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę