Schneider Electric nawiązał współpracę z PPH Cool

schneider electric

Schneider Electric, światowy lider w zakresie zasilania awaryjnego oraz chłodzenia precyzyjnego, nawiązał współpracę z PPH Cool - największym polskim dystrybutorem urządzeń klimatyzacyjnych. Współpraca dotyczy dystrybucji urządzeń chłodniczych i klimatyzacyjnych (w szczególności urządzeń klimatyzacji precyzyjnej), opartych na rozwiązaniach Uniflair, marki zakupionej przez koncern Schneider Electric.

Zawarta umowa niesie szereg korzyści dla obydwu stron. Dziękiwspółpracy Uniflair zyska dodatkowe kanały dystrybucyjne, przez co zwiększy dostępność swoich produktów na polskim rynku. Ponadto rozwinie sieć punktów serwisowych, dzięki czemu ułatwi dostęp do części zamiennych urządzeń klimatyzacyjnych. Z kolei PPH Cool wzbogaci swoją ofertę oraz uzyska możliwość wdrażania sprawdzonych rozwiązań Uniflair u swoich klientów. Dodatkowo ma szansę dotrzeć do nowych partnerów i klientów, wcześniej nieobsługiwanych oraz odbiorców już korzystających z rozwiązań chłodzenia precyzyjnego.

– Schneider Electric zawsze stara się pozyskiwać do współpracy wiodących na swych rynkach partnerów. Partnerstwo z PPH Cool wpisuje się w strategię systematycznego docierania do klientów poprzez kluczowych dystrybutorówę - mówi Sławomir Kubiczek, dyrektor sprzedaży rozwiązań chłodnictwa i klimatyzacji precyzyjnej Schneider Electric.
– Rozszerzamy nasze kanały dystrybucyjne, dzięki czemu łatwiej nam dotrzeć i zaoferować klientom pełne spektrum najbardziej nowoczesnych rozwiązań – mówi Dariusz Koseski, IT wiceprezes Business Schneider Electric.
– Doskonałe wyniki działu klimatyzacji PPH Cool w ostatnich latach potwierdzają, że decyzja o inwestowaniu w tym obszarze była właściwa. Dzisiaj jesteśmy przekonani, że związanie dalszych działań i inwestowanie w obszarze klimatyzacji precyzyjnej wspólnie z firmą Schneider Electric przyniesie kolejny impuls do rozwoju tego działu. Połączenie najlepszych rozwiązań i technologii Schneider Electric z wiedzą ekspercką i znajomością rynku lokalnego PPH Cool daje solidne podstawy do zbudowania układu partnerskiego, który z pewnością docenią najlepsi klienci w Polsce – mówi Andrzej Żyła, dyrektor generalny PPH Cool.

www.schneider-electric.com

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę