Seco z nową strategią i identyfikacją wizualną

Seco z nową strategią i identyfikacją wizualną Seco Tools

Seco, jeden z wiodących światowych dostawców rozwiązań do obróbki metalu, właśnie wprowadziło radykalnie zaktualizowaną identyfikację wizualną oraz długoterminową strategię marki. Jest to pierwszy z sekwencji głównych kroków, ponieważ Seco pozycjonuje się jako wiodąca światowa marka w zakresie innowacji, wydajności i zrównoważonego rozwoju w branży.

Nowa marka została wprowadzona, po czym nastąpiła seria działań, takich jak wydarzenia, kampanie, premiery produktów i ogłoszenia o nowych usługach. Stare logo miało wiele elementów dziedzictwa i aktualizacja mogła być tym, co ludzie zauważą jako pierwsi w przypadku nowego brandingu. Nowe logo jest ewolucją starego i opiera się na kultowych kolorach, ponieważ bycie jasnym i pozytywnym jest ogromną częścią Seco.

Ponieważ tak wiele naszej pracy skupia się na najnowocześniejszych innowacjach, chcieliśmy, aby nasza nowa marka również wyglądała nowocześnie; była nowoczesna i gotowa na przyszłość. Wszyscy jesteśmy podekscytowani możliwością podzielenia się tym ze światem i nie możemy się doczekać, aż usłyszymy, co ludzie o tym myślą. Przed nami jeszcze wiele, mówi Bettina Palmen – menedżerka marki w firmie Seco.

Nowy projekt wizualny to dopiero początek naszej ekscytującej podróży. Równolegle nasza oferta produktowa powiększa się o nowe usługi i rozwiązania cyfrowe, które odpowiadają na nowe, wymagające potrzeby klientów. Jestem bardzo podekscytowany rozwojem tej części naszej działalności, ponieważ doskonale pokazuje to nasze zaangażowanie w przyszłość. Jako firma podejmujemy zdecydowane kroki i dziś z radością dzielimy się jednym z nich – naszym nowym brandingiem – mówi Stefan Steenstrup, prezes Seco.

Źródło: Seco Tools

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę