Targi Komunikacji Elektronicznej INTERTELECOM

W dniach 11-13 kwietnia w Centrum Konferencyjno-Wystawienniczym MTŁ w Łodzi odbędą się Międzynarodowe Targi Komunikacji Elektronicznej INTERTELECOM. To jedyne w Polsce wydarzenie targowe prezentujące kompleksową ofertę branże IT/ICT.

Targi INTERTELECOM to wydarzenie prezentujące ofertę branży IT/ICT. Szeroki zakres tematyczne targów obejmuje najważniejsze sektory branży. Obok ciekawej prezentacji targowej targi INTERTELECOM są także miejscem spotkań branżowych, wydarzeniu towarzyszą konferencje, panele dyskusyjne i prezentacje.

Podczas tegorocznych targów prezentowane będą m.in. systemy i sieci telekomunikacyjne i teleinformatyczne, oprogramowanie i technologie mobilne oraz urządzenia do odbioru aplikacji mobilnych, urządzenia naziemne i satelitarne stacji telewizyjnych i radiowych, multimedia i gry. Targi skierowane są do czterech podstawowych grup odbiorców: przedstawicieli biznesu, przedstawicieli administracji publicznej i samorządów, środowiska naukowego oraz pasjonatów branży.

Targi INTERTELECOM jako jedyne w Polsce zostały wpisane przez Ministerstwo Gospodarki do Branżowego Programu Promocji IT/ICT. W ramach tego działania towarzyszyć im będzie dwudniowa konferencja pod hasłem „Możliwości rozwoju polskiego sektora IT/ICT na rynkach zagranicznych." Podczas targów poruszana będzie także problematyka cyfryzacji, panel zorganizuje Polska Izba Komunikacji Elektronicznej.

Targi INTERELECOM to także platforma transferu wiedzy między palcówkami badawczymi - Politechniką Łódzką a biznesem. Targom towarzyszyć będą także prezentacje podejmujące tematykę cloud computingu, regulacji prawnych w obszarze IT/ICT i ochrony informacji niejawnych.

Równolegle z targami INTERTELECOM odbędzie jedno z najważniejszych w Polsce wydarzeń służące wymianie informacji i doświadczeń w obszarze budowy sieci szerokopasmowych - Konferencja Krajowego Forum Szerokopasmowego.

Szczegółowe informacje udostępnione są na stronie www.intertelecom.info

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę