Targi Metal w nowej formule

Targi Metal w nowej formule Targi Kielce

Tegoroczna odsłona targów Metal oraz towarzyszących im wystaw: Heat Treatment, Aluminium & Nonfermet, Control-Tech i Recykling doczekała się nieco odświeżonej formuły i potrwa nie trzy, jak dotychczas, a dwa dni. Wydarzenie branży odlewniczej odbędzie się 24 i 25 września 2024 roku w Targach Kielce i jak zwykle zgromadzi ważnych „graczy” tego sektora przemysłu.

Skrócenie wystawy do dwóch dni w żadnym stopniu nie wpłynie na okrojenie programu wydarzenia, a jest ukłonem w kierunku firm biorących udział w targach od lat. Po szerokich konsultacjach i analizie aktualnej sytuacji rynkowej branży odlewniczej, Targi kielce postanowily pomóc firmom w ograniczeniu kosztów związanych z przyjazdem do Kielc i udziałem w trwającym już blisko trzy dekady wydarzeniu. 

Targi Metal w nowej formule zdjęcie w treści artykułu

Jestem przekonany, że skrócenie targów do dwóch dni wypłynie pozytywnie zarówno na wystawców, szczególnie tych zagranicznych, którzy zredukują koszty, jak i na zwiedzających, którzy otrzymają ten sam program skondensowany do dwóch dni – mówi Piotr Pawelec, manager targów Metal Analizując ostatnie edycje targów, wspólnie z naszymi partnerami i wystawcami, doszliśmy do wniosku, że dwa pierwsze dni cieszyły się największym zainteresowaniem i kontynuowanie imprezy w cyklu trzydniowym w obecnych warunkach nie ma racji bytu – dodaje.

Targi Metal w nowej formule zdjęcie w treści artykułu

Odnosząc się do potrzeb rynku i tego sektora przemysłu jest wzbogacenie oferty kongresowej i wydłużenie do dwóch dni, cieszącej się dużym zainteresowaniem, konferencji Foundry Goes Green. 

Kolejne spotkanie firm z branży odlewniczej w Targach Kielce odbędzie się od 24 do 25 września 2024 roku.

Źródło: Targi Kielce

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę