VI Konferencja Lean Management w Praktyce

 

W dniach 15-16 października odbyła się VI Konferencja Lean Management w Praktyce. Została zorganizowana przy współpracy z miastem Zabrze oraz Kopalnią GUIDO, w której na poziomie 320 metrów pod ziemią odbyły się wszystkie prelekcje i warsztaty. W trakcie dwudniowego spotkania można było wysłuchać prelekcji doświadczonych praktyków Lean Management.

Pierwszego dnia konferencji odbyły się 4 panele:

 

  • "Wind of change - Lufthansa usprawnia finanse" Andrzej Kinastowski (LUFTHANSA Global Business Services);
  • "Kaizen nie tylko w produkcji - stres i nadwaga a metoda małych kroków" Jarosław Gibas (GIBAS.com.pl);
  • "Standaryzacja w agencji towarzyskiej" Tomasz Król (IDP);
  • "Implementacja metod Lean w hutnictwie - czy można?" Robert Biały i Łukasz Pierzchało (KGHM Polska Miedź S.A.).

 

W trakcie drugiego dnia można było wysłuchać wystąpień na następujące tematy:

  • "Lean to Green (wystąpienie w j. polskim)" Pascal Flatres (Industrial Best Practice);
  • "Lean w usługach - czy praca umysłowa ma czas przezbrojenia?" Magdalena Juszczyk (CAPGEMINI);
  • "Elektryczna ewolucja - Lean przez dystrybucję wiedzy" Michał Gądek (HAGER GROUP);
  • "Lean w sprzedaży - jak mierzyć, żeby wygrywać?" Jarosław Juśkiewicz (QWAY GROUP).

 

Każdego dnia Konferencji mieliśmy przyjemność gościć blisko 200 uczestników zarówno z firm produkcyjnych jak i usługowych. W trakcie tej edycji była również możliwość uczestnictwa w dedykowanych warsztatach tematycznych:

  • "Lean w biurze - 2 drogi wdrożenia";
  • "Jak stworzyć silną i stabilną kulturę Lean w przedsiębiorstwie?";
  • "Jak uzyskać największe efekty - standaryzacja produkcji w praktyce";
  • "Jak radzić sobie z sytuacjami konfliktowymi przy wdrażaniu Lean?";
  • "Rozpocznij wdrożenie Lean Management - skuteczne narzędzia audytowe";
  • "Gra symulacyjna The Wheel Factory (warsztat w j. polskim)";
  • "Lean w sprzedaży - metody pomiaru i ich wpływ na sukces procesu";
  • "Wdrażanie Lean metodą warsztatową - Lean Workout".

 

VI Konferencja Lean Management ostatni raz odbyła się w takiej formule. Organizatorzy zapowiedzieli już kolejne wydarzenie związane z tematyką Lean jednak w zupełnie nowej, unikatowej odsłonie, które odbędzie się w maju 2015.

"MM Magazyn Przemysłowy" był patronem medialnym tego wydarzenia.

www.instytutdp.com

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę