Kolejny webinar od IBM już 4 sierpnia

Seria webinarów od IBM. Zarządzanie wymaganiami i zespołem

IBM organizuje serię webinarów na temat zarządzania w przemyśle. Pierwsze dwa z nich odbędą się 21 lipca i 28 lipca, kolejny zaś 4 sierpnia br.

Webinar Zarządzanie wymaganiami z DOORS Next – 21 lipca, godzina 10:00

Jak efektywnie zarządzać wymaganiami i obniżyć koszty i czas tworzenia oprogramowania?

IBM Engineering Requirements Management DOORS Next zapewnia skalowalne rozwiązanie do optymalizacji komunikacji i współpracy między zespołami dla maksymalizacji wydajności i jakości. Przechwytuj, śledź, analizuj i zarządzaj zmianami wymagań przy zachowaniu zgodności z przepisami i normami. Dzięki DOORS Next można poprawić zarządzanie zakresem projektu i kosztami w swojej organizacji oraz łańcuchu dostaw. Oprogramowanie jest dostępne zarówno lokalnie, jak i w chmurze, dzięki czemu można wdrożyć je w najoptymalniejszy sposób dla danego środowiska.

Podczas webinaru uczestnicy dowiedzą się:

  • Jak poprawić jakość swojego produktu?
  • Jak zarządzać wymaganiami zgodności?
  • W jaki sposób można redukować koszty?
  • Czy i jak można poprawić wydajność?
  • Jak wspierać wdrażanie wymagań we wszystkich domenach?

Na webinar zarejestrować się można tutaj.

Zarządzanie zespołem i pacą z Workflow Management – 28 lipca, godzina 10:00

Jedno narzędzie do współpracy zespołowej, zarządzania kodem, prowadzenia standupów, i śledzenia pracy.

IBM Engineering Workflow Management działa jako niezbędne ogniwo pomiędzy wymaganą i dostarczoną pracą, umożliwiając zespołom zarządzanie planami, zadaniami i statusem projektu. Rozwiązanie zapewnia elastyczność i możliwość dostosowania do dowolnego procesu, dzięki czemu firmy mogą tworzyć kolejne wersje szybciej i zarządzać zależnościami zarówno w małych, jak i złożonych projektach programistycznych. IBM Engineering Workflow Management dostępny jest zarówno lokalnie, jak i w chmurze, oferuje bezpłatne oprogramowanie serwera oraz elastyczne modele cenowe.

Na webinar zarejestrować się można tutaj.

Podczas webinaru uczestnicy dowiedzą się:

  • Jak mądrzej i szybciej pracować w projektach programistycznych?
  • Jak umiejętnie łączyć zespoły?
  • W jaki sposób uprość raportowanie?
  • Co zrobić, aby praca była niezawodna i powtarzalna?
  • Jak szybciej osiągać efekty?

Na webinar zarejestrować się można tutaj.

Zarządzanie testami systemów z Test Management – 4 sierpnia, godzina 10:00

Jak zwiększyć efektywność i jakość oprogramowania dzięki odpowiedniemu planowaniu testów, kontroli i raportowaniu?

IBM Engineering Test Management to rozwiązanie do zespołowego zarządzania jakością, które oferuje kompleksowe planowanie testów i zarządzanie zasobami testowymi - od wymagań po defekty. Zespoły mogą bezproblemowo udostępniać informacje i wykorzystywać automatyzację do przyspieszania złożonych harmonogramów projektów oraz raportowania metryk w czasie rzeczywistym. Prowadzi to do podejmowania w świadomych decyzji o wydaniu.

Na webinar zarejestrować się można tutaj.

Podczas webinaru uczestnicy dowiedzą się:

  • Jak tworzyć kompleksowe plany testów?
  • W jaki sposób spełniać wymagania prawne?
  • Jak i po co raportować?
  • Jak optymalizować testy?
  • Czy (i jak) szybciej osiągać efekty?
  • Jak lepiej zarządzać swoim maszynami?

Źródło: IBM

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę