Wirtualna rzeczywistość jest bezcenna w prototypowaniu

FlexLink

- Inwestowanie w takie technologie jak 3D, wirtualna rzeczywistość (VR) lub rozszerzona rzeczywistość (AR) jest koniecznością – przekonuje na łamach MM Magazynu Przemysłowego Dariusz Kudzia, Country Manager Poland, Dassault Systèmes.

W przypadku nowoczesnych firm inwestowanie w technologie takie jak 3D, wirtualna rzeczywistość (VR) lub rozszerzona rzeczywistość (AR) jest koniecznością. Technologie zorientowane na użytkownika są przygotowane do zmiany sposobu, w jaki firmy komunikują się i kontaktują z klientami, a także zapewniają lepsze doświadczenia dla użytkowników i klientów.

Powiązane firmy

Dassault Systemès Sp. z o.o.

Jedną z najlepszych możliwości, jakie otwierają się dla organizacji dzięki VR, jest rozwój produktu i prototypowanie. Współczesne firmy opierają się na współpracy różnych specjalistów i działów, jednak procesy te często są hamowane ze względu na fizyczną odległość między kluczowymi decydentami. W rzeczywistości VR odległość staje się nieistotna. Podczas procesu tworzenia produktu ręce, które go dotykają, mogą to zrobić w wirtualnym środowisku, niezależnie od fizycznej lokalizacji.

PRZECZYTAJ TAKŻE: Wirtualna rzeczywistość w architekturze i budownictwie

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę