Wyróżnienia dla RS Components i Allied Electronics

Phoenix Contact

Phoenix Contact przyznał nagrody nagrody Distribution Excellence Awards za wysokie wyniki sprzedaży na świecie w regionach EMEA, Azja-Pacyfik i Stanach Zjednoczonych.

RS Components i Allied Electronics - marki handlowe Electrocomponents plc, czołowego na świecie dystrybutora produktów z zakresu elektroniki, automatyki oraz utrzymania ruchu - zostały wyróżnione za wysokie wyniki sprzedaży przez firmę Phoenix Contact, jednego z największych producentów złączy elektrycznych oraz technologii automatyki przemysłowej. Firma RS otrzymała nagrodę Distribution Excellence w Europie, na Środkowym Wschodzie i w Afryce (EMEA) oraz w regionie Azja - Pacyfik, a firma Allied została wyróżniona w Stanach Zjednoczonych.

Co dwa lata Phoenix Contact przyznaje nagrodę Distribution Excellence Awards za bardzo dobre wyniki sprzedaży. Firma RS zdobyła to wyróżnienie w regionie EMEA już po raz drugi, tym razem za znakomitą współpracę oraz znaczny wzrost obrotów w 2011 roku. Po raz pierwszy nagrodę przyznano w regionie Azja - Pacyfik, gdzie RS również została wyróżniona za imponujący rezultat i sukces sprzedażowy od czasu rozpoczęcia partnerstwa z Phoenix Contact w 2010 roku. Natomiast firma Allied otrzymała ponownie nagrodę w Stanach Zjednoczonych za znakomite wyniki i działania marketingowe.

- Z przyjemnością przyznajemy nagrodę RS i Allied po raz drugi za znakomite wyniki. Nagrody te są odzwierciedleniem doskonałej współpracy i długofalowego zaangażowania ze strony obu organizacji na poziomie lokalnym i globalnym - podkreślił Frank Stührenberg, wiceprezes Phoenix Contact.

- Jesteśmy dumni, że to nasza firma pierwszą jako pierwsza została wyróżniona nagrodą Distribution Excellence Awards w Stanach Zjednoczonych i EMEA dwukrotnie, jak również, że jesteśmy pierwszym dystrybutorem, który otrzymał tę nagrodę w regionie Azja-Pacyfik - mówi Klaus Göldenbot, Global Sales Director w Electrocomponents. - Wyróżnienia przyznawane RS Components na całym świecie są uznaniem zaangażowanych działań naszych pracowników. Ich wysiłek sprawił, że wyniki sprzedaży Phoenix Contact w ostatnim roku finansowym znacznie wzrosły.

Więcej informacji: www.phoenixcontact.com

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę