Bezpłatne webinarium: skanowanie 3D w przemyśle

Bezpłatne webinarium: skanowanie 3D w przemyśle CadXpert

Firmy CadXpert i VPI Polska zapraszają na darmowe szkolenie online poświęcone skanowaniu 3D w przemyśle. Podczas webinaru prowadzący Mateusz Gacek omówi przykłady zastosowania skanerów 3D w tej branży, a także zaprezentuje i pokaże, jak działają wybrane modele urządzeń. Opowie również o realnych korzyściach, jakie firmy uzyskują po wdrożeniu technologii skanowania 3D.

Bezpłatne webinarium odbędzie się 10 czerwca (czwartek). Początek o godz. 11.00. W trakcie szkolenia prowadzący omówi zagadnienia takie jak: praktyczne przykłady zastosowania skanerów 3D w przemyśle, przygotowywanie modelu do procesu inżynierii odwrotnej, proces skanowania model przy zastosowaniu dwóch skanerów - EinScan HX oraz EinScan PRO HD, a także kwestie, w jaki sposób zastosowanie skanera 3D w branży przemysłowej pozwoli zaoszczędzić czas i pieniądze. W trakcie wydarzenia będzie także możliwość zadawania pytań, na które później odpowie prowadzący webinar.

Szkolenie skierowane jest do każdego, kto chciałby zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę na temat nowoczesnej technologii skanowania 3D, oraz do małych i dużych firm, które chcą zoptymalizować pracę w swoich zakładach. Spotkanie w formie online będzie trwało około godziny. Webinarium będzie można oglądać na żywo lub otrzymać dostęp do nagrania. Osoby, które chciałyby wziąć udział w wydarzeniu, mogą zarejestrować się poprzez specjalny formularz.

Prelegentem będzie Mateusz Gacek — ekspert ds. skanerów 3D i skanowania 3D. Na co dzień zajmuje się wdrożeniami skanerów 3D w firmach i prowadzeniem szkoleń. Doradza firmom i ukazuje sposoby na udoskonalenie procesów w przedsiębiorstwach. Jest specjalistą od skanerów 3D na światło strukturalne oraz laser.

Źródło: CadXpert

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę